Nog even voor de 'nieuwe' mensen in het topic of als herinnering, Ferro x Zeoliet x Variant
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(dit filmpje was min of meer bedoeld om mijzelf te confronteren met mijn houding en die is sindsdien wel vooruit gegaan
thank god
)
Bel wordt steeds een beetje breder, vandaag flink ruzie meegehad, want ze is zo onwijs lastig te rijden vaak dus even op haar plek gezet toen het kon en daarna super fijn! 

Mijn baby doet het de ene dag bizar goed en gooit vervolgens de dag erna zijn kont tegen de krib, dus weet precies door welke fase je nu gaat! haha Mijne word nu ook sinds 1 maand echt doorgereden. 
)
ja ze loopt op zich wel leuk op dat filmpje, maar momenteel loopt ze gelukkig alweer een stuk losser in haar mond. Ze had 2 hele vervelende wolfstandjes die bij het bit zaten en waar ze dus erg last van heeft gehad. Ben blij dat we er nu vanaf zijn!
haar achterbeen is inderdaad lekker aanwezig, hihi.
wat een beauty zeg! loopt lekker te sjouwen!! 
trijn schreef:Wat leuk om te zien Ingeltje! . Vind het er goed uit zien hoor in het filmpje! Ik zie zeker duidelijke overeenkomsten. Ook in de Ferro van KSB, in de foto die hierboven staat.
Ben benieuwd naar je foto's Calypso84!!
De foto van het springen met Sifra is van één van de eerste keren, dit is door de vorige eigenaren bijna nooit gedaan. Zo jammer eigenlijk, want Sifra vindt het zoooo leuk.
Heb vandaag de fokker van Sifra gebeld. Was een heel leuk gesprek. Hij was blij te weten waar Sifra is. Hij heeft haar tot haar 5e gehad omdat hij eerst graag een veulen bij haar wilde. Daarna is ze dus pas ingereden.
Haar veulen was een hengstje, een zoon van Parcival, genaamd Zadok (of Zaddock of iets dergelijks). Zijn kleindochter rijdt dit paard. Iemand ooit van dit paard gehoord?????? Hij zal nu zo'n jaar of 7 zijn denk ik.

Heb je een foto?