FERRO nakomelingen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:38

Leuk dier suzanne! Door haar maat toch een heel ander paard om te zien! De merrie van mij heeft ook zo'n kopersnuit, leuk! :D

Nog even voor de 'nieuwe' mensen in het topic of als herinnering, Ferro x Zeoliet x Variant
Afbeelding

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:00

trijn; dat is op de foto, zo qua voorkant echt net mijn paardje toen ze net begon te springen! :)

Mooi filmpje KSB, prachtige uitgestrekte draf! Wou dat die van mij zo kon verruimen. Die versneld veel te veel ipv verruimen, zijn er al tijden mee bezig, maar ze heeft sowieso kleine pasjes van zichzelf...

http://www.youtube.com/watch?v=QzS14bfcEpM

is wel te zien hoe ze loopt in dit filmpje... niet op mijn houding letten hoor :o (dit filmpje was min of meer bedoeld om mijzelf te confronteren met mijn houding en die is sindsdien wel vooruit gegaan :P thank god O:) )

onbekend0207

Re: FERRO nakomelingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:14

Kaitlin, hij is zóóó leuk! hahah :D Bel wordt steeds een beetje breder, vandaag flink ruzie meegehad, want ze is zo onwijs lastig te rijden vaak dus even op haar plek gezet toen het kon en daarna super fijn!

leuk dier op de vorige pagina!

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:15

Inge die van jou heeft inderdaad korte passen van zichzelf zeg! Je hebt hem verder wel netjes aan het lopen!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:23

Ik vind je houding erg netjes hoor Ingetje!
Mijn merrie 'was' niet veel apparter dan die van jou, maar door veel gymnastiseren en veel geduld zo gegroeid. Bij jouw merrie zie je dat ze wat strak is in de bovenlijn (van mond tot kont over de rug heen) als je dat losser krijgt zul je zien dat ze meer vanuit de schouder gaat bewegen en je kan gaan verzamelen! Ze heeft zo te zien ook ook super achterbeen dus dat moet geen probleem zijn! :D

Audrey: Jaa een echte pennydroom he! :D Mijn baby doet het de ene dag bizar goed en gooit vervolgens de dag erna zijn kont tegen de krib, dus weet precies door welke fase je nu gaat! haha Mijne word nu ook sinds 1 maand echt doorgereden. :P

Dit is trouwens mijn baby! (oh mag niet in dit topic maar doe het toch! :P)
Hij is apparter en wat 'correcter' gebouwd dan de merrie door zijn langere gestel, maar ook nog een lange weg te gaan voordat we net zo'n team zijn als dat ik met de ferro had! :D

http://youtu.be/u-EFAXlefEE

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:40

bedankt :) ja ze loopt op zich wel leuk op dat filmpje, maar momenteel loopt ze gelukkig alweer een stuk losser in haar mond. Ze had 2 hele vervelende wolfstandjes die bij het bit zaten en waar ze dus erg last van heeft gehad. Ben blij dat we er nu vanaf zijn!

KSB klopt, ik moet haar ook veel meer over de rug gaan rijden :j haar achterbeen is inderdaad lekker aanwezig, hihi.

Neem aan dat dat het zwartje in je profiel is? :) wat een beauty zeg! loopt lekker te sjouwen!!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:42

Welke van de 2 hihi! :P
Ja de onderste :D Echt nog een baby in alles, maar wel veel potentie, de tijd zal het leren!

Jij durft trouwens ook, een directe volbloed nakomeling kopen! :P Ik hou er wel van, maar niet altijd simpel!

trijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:31

Wat leuk om te zien Ingeltje! . Vind het er goed uit zien hoor in het filmpje! Ik zie zeker duidelijke overeenkomsten. Ook in de Ferro van KSB, in de foto die hierboven staat.
Ben benieuwd naar je foto's Calypso84!!

De foto van het springen met Sifra is van één van de eerste keren, dit is door de vorige eigenaren bijna nooit gedaan. Zo jammer eigenlijk, want Sifra vindt het zoooo leuk.

Heb vandaag de fokker van Sifra gebeld. Was een heel leuk gesprek. Hij was blij te weten waar Sifra is. Hij heeft haar tot haar 5e gehad omdat hij eerst graag een veulen bij haar wilde. Daarna is ze dus pas ingereden.
Haar veulen was een hengstje, een zoon van Parcival, genaamd Zadok (of Zaddock of iets dergelijks). Zijn kleindochter rijdt dit paard. Iemand ooit van dit paard gehoord?????? Hij zal nu zo'n jaar of 7 zijn denk ik.
Laatst bijgewerkt door trijn op 10-01-12 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:35

KSB; Die coconut grove bedoel je? ;) Die is hier geboren, hihi! Ben wel benieuwd hoe dat gaat straks in april :D

Ja die onderste bedoelde ik trouwens, machtig dier! :)

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 01:15

Kaitlin ja lekker penny hè haha (A) je jonkie is ook leuk zeg. Tempo wel omhoog gegooid in het filmpje zelf ?? Zal binnenkort stukje van de Vivaldi posten :p

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 11:02

nee dat doet het filmpje vanzelf whahaha en het beeld is ook vervormd.. hmm ben echt atechnisch met computers! :P

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 14:00

Haha zelfde verhaal hier maar kan nog wel redelijk een filmpje in elkaar zetten xd

Calypso84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:11

trijn schreef:
Wat leuk om te zien Ingeltje! . Vind het er goed uit zien hoor in het filmpje! Ik zie zeker duidelijke overeenkomsten. Ook in de Ferro van KSB, in de foto die hierboven staat.
Ben benieuwd naar je foto's Calypso84!!

De foto van het springen met Sifra is van één van de eerste keren, dit is door de vorige eigenaren bijna nooit gedaan. Zo jammer eigenlijk, want Sifra vindt het zoooo leuk.

Heb vandaag de fokker van Sifra gebeld. Was een heel leuk gesprek. Hij was blij te weten waar Sifra is. Hij heeft haar tot haar 5e gehad omdat hij eerst graag een veulen bij haar wilde. Daarna is ze dus pas ingereden.
Haar veulen was een hengstje, een zoon van Parcival, genaamd Zadok (of Zaddock of iets dergelijks). Zijn kleindochter rijdt dit paard. Iemand ooit van dit paard gehoord?????? Hij zal nu zo'n jaar of 7 zijn denk ik.

Toen ik over Ferro aan het zoeken was op het i-net heb ik wel van deze naam gehoord.. of hier op dit forum.. ik niet meer weet :')
Miss ff googelen?

Jeetje, met al die super mooi lopende paarden durf ik mijn filmpje hier niet meer te zetten hoor :o
Het is de 3de keer dat ik op Lista zit en ze doet nog niet helemaal wat ik vraag. Zelfde als Ingeltje wil ik ook naar mijn houding kijken en zit te ver naar voren. Hoop dat we over een half jaar goed zijn opgeschoten! :)
Filmpje staat op tel van vriendlief. Vanavond zal ik m plaatsen (sparen jullie me!? hihi)

ps, die van ons heeft ook die goudbruine snuit _O-

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:51

KSB, de vader van ons veulen is ook een Ferro x Zeoliet! (geen goedgekeurde hengst overigens )

Calypso84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:00

@ Trijn, je kan de nakomelingen van je paard hier vinden :

http://www.horsetelex.nl/search.php

Ik zie alleen onder de nakomelingen van Ferro jouw naam van het paard er niet bij staan.. Ik zag trouwens dat ons paard ook geen Jasmijn heet maar Jasmin :S (dochter van Rex Magna XX).. Lista staat wel onder de dochters van Ferro, met haar 2 veulens Destiny en Felony :j

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:41

Birabelle staat er ook bij. Haar oma is de moeder van de ggk hengst Westenwind. Mooi lijntje heeft ze.
Ferro x Krack C is het. Fijne site trouwens. horsetelex

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:58

wat gaaf SharonIndezz!!! :D Heb je een foto?

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:02

Kijken of we vergelijkingen zien :p

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:04

SharonIndezz jij woont trouwens heel dicht bij zeg! Den Bosch, 30 minuten fietsen van af mij :')

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:33

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:38

Mooi wijs koppie heeft die kleine zeg! Wat is MV ?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 17:43

Mv is Special - D

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 18:41

Leuk lijntje dan. Zonde dat de vader niet ggk is. Maar goed, als je er maar een fijn sportpaard aan hebt!
Vader wel iets gepresteerd of zo ?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:12

nee ook niet. vader was 3 jaar met de dekking.. en nog niet beleerd etc.

trijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 01:11

@Calypso84: Had idd al eens op horsetelex gezocht ja en niets gevonden. Ik heb Sifra nu toegevoegd! En natuurlijk ook even gekeken naar jouw Lista.
Kom maar op met je filmpje hoor! Ben heel benieuwd, ik beloof dat ik alleen naar Lista zal kijken... :P