Volgende week donderdag wordt Haydn op de foto gezet voor het oc onderzoek , ben heel erg benieuwd wat eruit komt ( ik hoop alleen maar goeds natuurlijk )
moniek21
Geplaatst: 14-03-13 17:09
Haydn ( dreamboy x michelangelo ) is goedgekeurd op de foto's hij heeft allemaal A-tjes alleen op z'n spronggewricht linksachter waarschijnlijk een B-tje omdat daar een lichte glooi-ing te zien is....maar hij is vrij van chippies en die glooi-ing steld voor als sportpaard niks voor
Super Moniek! Ik moet de afspraak nog maken..... Helaas zitten mijn vrije dagen momenteel bomvol.
Nog geen nieuwe DB veulens?
moniek21
Geplaatst: 14-03-13 22:31
Trudy_dJ schreef:
Super Moniek! Ik moet de afspraak nog maken..... Helaas zitten mijn vrije dagen momenteel bomvol.
Nog geen nieuwe DB veulens?
Ik heb ze nog niet gezien... , ze kwamen heel snel bij mij , dus ik denk als je een gaatje hebt dat het zo geregeld is....maar het moet wel voor juni toch ?
Oke je wil ernaar toe, dat is super natuurlijk als hij braaf is op de trailer, ik heb het bewust zo gedaan omdat Haydn nog best gestressd is op de trailer en hem die stress wilde besparen....als hij 2,5 is en hij mag weer heen dan doe ik hem op de trailer
ndev
Geplaatst: 15-03-13 21:18
Met mijn drachtige merrie gaat alles ook nog prima. Lekker buikkie maar voor de rest nog niets spannends. Is eind mei uitgerekend dus nog ff geduld. Gelukkig maar want met dit weer is het ook niets, weg met die kou!!
Och jeetje dat is niet fijn! Ja sorry, het was toch echt waar. Maar het was ook jet eerste veulen van mijn merrie. Wel een knappe hengst uit gekomen hoor.
moniek21
Geplaatst: 19-03-13 07:41
Hier is hij weer mijn knappe puppie paard Dreamboy x Michelangelo Ik doe het even in Links want ze zijn te groot Dit was na het OC onderzoek dus hij ziet er wat slaperig uit
Yes Yes Yes Olijf gefeliciteerd!! Heb hem al even bekeken maar wat een knappert zeg!! Jullie (Emorka en jij) zijn vast hele trotse mama, met zo'n Icoon!!!
augurk
Geplaatst: 30-03-13 07:41
Donderdag 28 maart geboren Inxs hengst. Donkerbruin, blesje, snepje en 4 witte beentjes. Een beauty Midden op de dag dus volgend jaar maar dag en nacht waken