Ik heb vandaag lekker gecrosst met mijn kanjer. Volgende week cross in Ermelo ook tegen haar zoon (klein zoon van Obelisk dus).
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

melrovers schreef:Ik weet nog niet of ik hier aan mee wil doen, ik zit nu echt op een moeilijk stukje met Bolero. Het inrijden begon veelbelovend maar momenteel gaat het wat minder goed. Ze is enorm op de omgeving gericht en ik krijg haar maar moeilijk met haar aandacht bij mij en het werk. Ze voelt ook erg onstabiel aan, echt een bommetje onder me. Hopelijk gaat het binnen niet al te lange tijd opeens beter, dan kan ik alsnog meedoen, ik zou het wel vreselijk leuk vinden.
leider te zijn, zodat als hij iebelig was ik gewoon door kon rijden en zeggen "niets aan de hand" - huppekee. Als ik zo'n duidelijke leider was, dan had Whizz ook zoiets van "ach als jij je er niets van aan trekt, dan zal het wel meevallen" en ging gewoon aan de slag. De mijne was ook best voorwaarts en ik moest dat van mijn instructeur ook zeker niet afremmen, gewoon lekker voorwaarts aan de slag, dan kan de (foute) energie eruit en zijn ze direct gerustgesteld omdat jij er kennelijk niet bang voor bent waarna ze vrij snel een stuk rustiger en geconcentreerder zijn. De mijne is nog steeds een heel alert paard maar kan ook heel geconcentreerd aan de gang gaan als ik aangeef dat er niets bijzonders te zien is of aan de hand is (ach dat is maar een schaap, ga maar door
, nee dat is gewoon een schaduw, doooorstappen!
of "ja het waait, maar dan kun je wel doorlopen" ).
) !
. Dat bluffen lukt mij alleen nog niet, ik ben stoer of ik ben het niet. Bolero prikt daar feilloos doorheen. melrovers schreef:Dank je fargo voor de bemoedigende woorden. Ik voel me af en toe echt een doos. En ik WEET dat het aan mij ligt, ze is zo gevoelig en weet precies wanneer ik niet denk/voel wat ik zeg. En dan weet ze het zelf ook niet meer. En juist die gevoeligheid vind ik zo mooi aan haar, komt wel goed met ons hoor. Dat bluffen lukt mij alleen nog niet, ik ben stoer of ik ben het niet. Bolero prikt daar feilloos doorheen.