Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben nu 2x gestart in de M, en heb nu 2 winstpuntjes. Merk wel dat we er nu echt wel voor moeten werken om een beetje leuk bovenin mee te rijden, maar ach. Binnen een jaar m vind ik ook snel genoeg. Ik heb geen haast, en ik zie wel hoever we komen.
Hij is altijd erg creatief in het oplossen van dit soort problemen, vind ik erg knap van hem! Probeer hem wel zoveel mogelijk te helpen, maar vindt dit nog erg moeilijk. Vooral net na zo'n gigantische sprong! Volgende week donderdag hebben we spring wedstrijd, ben benieuwd. Komen vast wel foto's en zal mn moeder vragen of ze wil filmen, vind ik altijd wel leuk om even terug te kijken (voelt altijd anders dan hoe het eruit ziet).

!!
. Het weefsel van zijn pees zag er hetzelfde uit als van zijn andere pezen en alle verbindingen zagen er super uit
. Dus we hoeven niet meer terug te komen en mogen rustig aan verder op gaan bouwen!!
. Vanwege het weer zal ik dat nog heel rustig aan doen en nog veel op de harde blijven stappen/draven en 1 of 2 keer per week in de bak de training wat meer op gaan pakken. En als het weer beter wordt wil ik pas weer vol aan het trainen slaan.
. Met name het voorover duiken en zich ondertussen mooi rond te houden en achter goed onder blijven zetten. Dan is het lastig om hem daar zichzelf meer te laten draven. Maar zo te lezen doe jij het heel goed
. En bepaalde dingen hebben gewoon tijd nodig. Haha, die overgang galop-stap en andersom kon Villie perfect. Ook heel herkenbaar!!
. En dat zonder hulp dat komt vanzelf wel!! Wat leuk dat hij ook aangespannen loopt
.
. En hij krijgt al zo weinig
.
.
Was gewoon nieuwsgierig!
Vooral bij Hergen, hij coacht je zo leuk. Kom er altijd met een super gevoel weg. Fijn dat ze het zo goed op jullie over kan brengen! Dat is natuurlijk 't belangrijkste.
Wanneer hij er klaar voor is.