__PSM__ schreef:Dat klopt ookGelukkig krijg ik mijn tankje steeds fijner en beter aan elkaar en over de rug
Daardoor kan ik nu steeds beter zitten
![]()
Maaruh boy loopt ook wel een beetje lompig, en dat maakt het ook niet altijd makkelijk
Herkenbaar...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stoffel schreef:is geen Koss probleem maar een rij technisch probleem

Ik vind haar zelf ook erg mooi, ondanks de ramsneus. Ik kijk ook meer naar het hele plaatje. Maar je moet ervan houden, dat klassieke type. Ik heb genoeg mensen gehad die me vroegen of ik haar zelf niet ook erg lomp vind.
damian23 schreef:stoffel schreef:is geen Koss probleem maar een rij technisch probleem
Daar ben ik het niet geheel met je eens. Ik vind het geen probleem want als je paard wat verder is en je kan ze goed verzameld laten rijden is ook doorzitten een machtig gevoel en met uitgestrekte draf zijn er truukjes op het uit te zitten. Een paard met veel beweging, en dat hebben de meeste Kossen, dat merk je toch echt wel als je erop zit. Mijn koss is pas net onder het zadel, dus die heeft het nog veel te druk met zijn eigen balans te vinden en die is nog lang niet zover om verzameld te lopen zodat het baasje lekker kan zitten.
LHS_80 schreef:damian23 schreef:Mee eens!! Als ik Olinka echt op de achterhand heb zit ik heerlijk, anders totaal niet. Vaak hebben de tuigtypische gelders ook een behoorlijk opwaartse draf en wordt de rug wat weggedrukt, wat eea nog lastiger uit te zitten maakt.
Klets je wel eens mee op het Gelderse paarden huiskamer forum dinges?
vanmiddag gaan we weer met Atleet naar de kliniek om foto's te maken en het gips opnieuw te laten zetten dus daar na kan ik weer wat meer vertellen