Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Vooral als het desbetreffende paard in de buurt komt met het rijden. sSanne schreef:Ik was benieuwd, hoe reageerden jullie Rubi´s toen ze net in gereden waren op andere paarden in de bak?
Die van mij (ruin) maakt zich groot, hals d'r op en maar showen en inponeren.. Echt macho gedrag(laat hij nou ook net zo heten). Vooral als het desbetreffende paard in de buurt komt met het rijden.
Deden die van jullie dat ook en zo ja ging het gewoon over of hoe heb je het opgelost?
, maar als we dan op wedstrijd gingen en er durfde zich maar een schimmel te laten zien, was ze totaal van de waps, echt geen land mee te bezeilen
jesterlover schreef:Mijn lieve Ruby is ziek! Ik ging hooi voeren aan de hengsten, en hij zat onder de diarree, Da gebeld en op stal gezet...Je raad het nooit, na uitvoerig onderzoek, samonella bactirie!
Hoe komt een paard daar nou aan vraag ik me af, de DA vertelde dat veel paarden het meedragen?
Dit kan die nou niet echt gebruiken, met de bloedarmoede die hij vorig winter heeft gehad...
Hij staat nu voor een week aan de Sulfatrim, hij moet nu snel opknappen volgens my vet..
Stephtj schreef:Veel beterschap hoor Jesterlover, hoe gaat het er nu mee?
Leuke foto's van Orenda hoor.
Desire schreef:Ik kom even binnen vallen, hier ook een rubiquil en ook met zo'n schattig deukje in haar hoofd.
Het is een 3jarige rubiquil x belisar x Roemer, merrie. Erg fijn karakter, super braaf onder het zadel, ontzettend leergierig, je legt iets 1 keer uit en mevrouw weet genoeg. Ze gaat met een lesklant van mij op wedstrijd nu en kijkt echt nergens naar en is ook niet geïmponeerd door rare geluiden, heel fijn dus!
Mijn iPad doet nogal moeilijk met Img codes kopiëren dus bij deze even de link naar een fotogallerij op paardenfokken.nl
http://www.paardenfokken.nl/showgallery ... seid=12709
Ik heb je merrie al tegengekomen
Wat leuk dat er ook Belisar in de jouwe zit
Bij mij namelijk ook maar dan Rubiquil x Belisar x Zichem

Mo0wtjee schreef:
Ik meld me ook even, ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een: Rubiquil X Clavecimbel
Een 3 jarige merrie & ze is echt heel erg lief en aanhankelijk
Het is een mooie merrie, wat een leuke druipkol! (weet niet of het zo heet
)