Maar die is dan ook een jaar jonger en merrie Suzanne, dat scheelt wel!
rockey
Geplaatst: 28-11-10 19:25
wees gerust, het kan allemaal bijtrekken !
en ik heb nog veeeeel ergere hihi, maar dat doe ik jullie niet aan!
goed voer, heeft bij hem heel veel gedaan! zeker nadat hij zoveel geleden had, afgelopen zomer in de wei, en voor/na de operatie aan zijn kaak. vandaar dat ik hem nu ook weer de tijd heb gegeven om hem bij te laten komen, over een maandje ofzo, pak ik hem weer op aan de longe
Suzanne F.
Geplaatst: 28-11-10 19:45
Hij was ook al zo hoogbenig als jaarling! (of was hij hier geen 1 op die foto?)
denicola
Geplaatst: 28-11-10 20:00
Whoehoeeee, die Double-U ! Een plaatje, Rockey !
rockey
Geplaatst: 28-11-10 20:14
ja klopt, daar was hij 1 maar als je ziet hoe hij er daar uit ziet, qua bespiering etc, dan is ie zeker een heel eindje bij getrokken
Suzanne F.
Geplaatst: 28-11-10 20:37
rockey schreef:
ja klopt, daar was hij 1 maar als je ziet hoe hij er daar uit ziet, qua bespiering etc, dan is ie zeker een heel eindje bij getrokken
Ja zeker. Als je Lotje als jaarling zag was het echt een krielkip, zooo smal. Klein en heel arm bespierd, onderhals, deuk bij de schoft en een groot lang hoofd. Later kreeg ze een giga kap (zie profiel) en werd ze prachtig rond. Ongelooflijk hoe een paard zo'n metamorfose kan ondergaan.
Ik denk dat Emma veel op Lotje gaat lijken als ik haar nu zo zie.
Donna93
Geplaatst: 30-11-10 12:06
Wauw Rockey die van jou is ook erg gaaf!
Hier wat foto's van mijn kleine Wynton Ik kon helaas geen foto's van de beweging erop krijgen want met die harde ondergrond werkt dat niet echt.. Nou dit is dus mijn draakje:
Ze is wel de kleinste van t stel ja haha, maar erg brutaal! Ik heb mn handen vol aan der! maar die vos is ook wel erg groot! die moeder is tegen de 1.80 aan.. De moeder van mijn Wynton is 1.65, hoop dat mijn kleine ook zoiets wordt ! (of groter)
Daar ze een laat veulen is, en de kou stevig intrad na 1 dag afgespeend te zijn én nu in een veel koudere buitenbox staat dan in haar geboortestal (in een voormalige ligboxstal), staat ze nu onder dek. Ze kneep nogal met de staart en begon te snotteren nu het ineens zoveel kouder begon te worden. Voor mij een teken dat ze te weinig vacht heeft aan kunnen maken. Maar nu staat ze er weer prinsheerlijk bij. Fijn dat we tevens een pony hebben staan, waar ze een dekentje van kon lenen Het is nog steeds een erg fijn (kind)vriendelijk veulen!
Hihi, ja Smeetjoew....alhoewel men er nu zo niet 1,2,3 veel van kan zien.
Ben benieuwd hoe ze uitgroeid en hoe groot ze zal worden. Mams is een elitemerrie van Balzflug en meet maar 1.61 m. Maar Folivia heeft lange benen, die waren nu al haast net zo lang als die van haar moeder, dus ga ik er van uit dat ze toch ietsje groter zal worden.
nee, hij was behoorlijk fit! had hem even in de molen gezet, kreeg hem er niet eens meer uit. zo stond ie te bokken en te springen. dus hij zal wel nergens meer last van hebben!