Ja ze is heel braaf en safe.. dat vind ik erg prettig.. het is dat ik een derde paard thuis niet kan goedpraten haha.. Dus nu maar een tussenweg, em gewoo voor de lol wat rijden en starten.. wie weet waar het schip strandt
Wat een leuke vos keshia! Ik vind dat leuk, een vos met lichte manen.
Gister verband van vos z'n hoef gehaald. Draven op het harde op een volte mwa, ze galoppeerde liever om dr been te ontlasten. Daarna goed ingepakt in de longeerbak laten lopen en daar heeft ze alleen maar als een arabier rondgerend Daarna nog even op de harde cirkel en toen liep ze voor 98% goed. Veearts vanmorgen gesproken en mogen heel rustig aan gaan opbouwen... Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan aangezien ze echt op scherp staat.
Dat is een mooie kep cap! Ik vind het echt hele fijne caps
Mijn vreugde was van korte duur zo goed als ze maandag was zo niet lekker loopt ze nu weer. Zo raar! Ze loopt niet kreupel maar niet lekker.... morgen maar weer overleggen.
Ik had maandag bloedonderzoek laten doen en mestonderzoek.. uit het mestonderzoek bleek niks vreemds.. in het bloed echter.. de dierenarts schrok zich rot. De waarde die aangeeft of er parasieten aanwezig zijn hoort tussen de 200 en 300 te zitten en was bij mijn paard 1150!! Mijn god! Blijkt ze een forse bloedworm infectie te hebben. Nu een goede wormenkuur gekregen en hopen dat het zich zo oplost. Verklaart volgens de dierenarts wel waarom ik zo ontzettend hard moet voeren om haar rond te houden.
Wauw Keshia dat is zeker schrikken zeg .. ik hoop dat het snel opgelost is .
Jeska2
Geplaatst: 06-07-17 18:18
Jeetje dat is schrikken! Maar wel fijn dat je nu misschien weet waardoor ze zo moeilijk op gewicht te houden is.
Even een ego post hoor... wij hebben afgelopen zaterdag ons debuut op vreemd terrein gehad. Gina was echt niet braaf haha. Maargoed, ze gingen precies naast de bak een hele grote party tent opbouwen. Dus grote wapperende zijlen, een bob de bouwer die echt 3x de trap liet vallen en stalen buizen die ze voor het gemak maar op de grond lieten vallen. Wat een feest! Maargoed, we hebben het overleefd! De galop gaat thuis altijd poedersuiker, en ging daar juist het beste. Super grappig. Ben wel trots op mijzelf dat ik dit gedaan heb! Wilde in het begin echt afstappen
Moest van laurens heel erg naar voren zitten, zodat ik meer balans had (?) dus dat is echt zonde van de foto's en mijn hoofd die op onweer staat is ook wat jammer maargoed, jullie durven ook altijd foto's te plaatsen haha
keshia
Geplaatst: 06-07-17 18:19
En dan ziet ze er zo uit.. glimt als een spiegel energie voor 10.. zou je niet zeggen eigenlijk. Alleen het voer dat ik erin moet stoppen is gewoon niet normaal en ik vind dat haar bespiering achterblijft voor wat ik voer en train..
Knap dat je toch doorgereden hebt! Is het wat een clinic van laurens? Ik heb me er eerst ook eens voor opgegeven, met mijn vorige paard alleen bleek ik toen zwanger .. dus heb nooit kunnen rijden maar zou het graag nog eens doen. Vind een clinic toch al interessant om eena te rijden, maar kan niet echt ergens terugvinden waar clinics gehouden worden waar je van buitenaf mee kan doen. Lastig is dat..