Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeska2 schreef:Steffi, je zou eens kunnen informeren bij de vrijhoeve in Hazerswoude. Is bij mij om de hoek, ben er laatst geweest en ziet er echt top uit. Grote stukken land. Dieren worden dagelijks gecontroleerd, laten ze wennen aan hoefsmid en dierenarts en je kunt er heen wanneer je zelf wil.
Jeska2 schreef:Steffi, je zou eens kunnen informeren bij de vrijhoeve in Hazerswoude. Is bij mij om de hoek, ben er laatst geweest en ziet er echt top uit. Grote stukken land. Dieren worden dagelijks gecontroleerd, laten ze wennen aan hoefsmid en dierenarts en je kunt er heen wanneer je zelf wil.
SteffiiY schreef:Jeska2 schreef:Steffi, je zou eens kunnen informeren bij de vrijhoeve in Hazerswoude. Is bij mij om de hoek, ben er laatst geweest en ziet er echt top uit. Grote stukken land. Dieren worden dagelijks gecontroleerd, laten ze wennen aan hoefsmid en dierenarts en je kunt er heen wanneer je zelf wil.
Ziet er top uit inderdaadBen misschien een zeikerd maar lees wel dat ze elke 8-10 weken ontwormd worden. Dat is niet regulier ontwormen voor een veulen toch?
Elise_K schreef:Waar ga je crossen Remkee?
Oh haha bekend verhaal TheDutchess, kom je er wel een beetje doorheen? Het is 70cm of zo toch? Best wel Wat!
SteffiiY schreef:Lastig zo'n dressuurder die moeite heeft met springen, maar op 70 cm moeten jullie je toch wel kunnen redden? Heb je moeite met de hindernissen zelf of de afstanden/aanrijden etc?