Hier in de winter zijn altijd wel wedstrijden.
Zijn genoeg die alleen indoor starten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kaaaren schreef:Alles staat klaar en is gepoetst voor de Brabantse kampioenschappen![]()
duimen jullie mee? vindt het heel spannend!
Laatste keer dat ik naar de BK ben geweest was met mijn pony en dat is toch al weer zeker 8 jaar geleden!
Kaaaren schreef:Hallo dames!!
een 1e plaats is het niet geworden Alane, maar wel een 3e plaats!![]()
stond ex aequo 2edus ben helemaal blij!
We waren er mooi op tijd en alles was goed geregeld op het terrein. Eerst het startnummer opgehaald en vervolgens de ringen verkent. Ze was super braaf en rustig op de trailer. Toen opzadelen en aan de gang. Gelukkig stond er wel een briesje dus qua temperatuur was het voor de paarden goed uit te houden. Maar ik voelde na een tijdje toch wel de zweetdruppels langs mijn gezicht lopen. hot!!
Rijden ging goed. geen fouten alleen soms wat zwabberend door de baan.![]()
Kreeg hele leuke reacties van af de kant dus dat geeft al wel vertrouwen. Had 198 en 211 punten! klein verschilletje haha. Maar denk dat de waarheid ergens in het midden lag.
Morgen proberen om 2x 211 punten te scoren dan kunnen we wel ongeveer naar het NK. Morgen zijn er 2 ringen. uit iedere ring mogen er 5 door naar de hippiade en de middag kür.
Ik heb voor morgen geen idee wat te verwachten maar.. ik hou jullie op de hoogte!!