SUcces met de verkoop

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alane schreef:14 spetember heeft mijn dochter haar debuut met de florencio x lamerto h.
Merrie is 2 jaar geleden zadelmak gemaakt en heeft toen bijna 2 jaar niets gedaan ivm tijdgebrek.
Nu weer sinds 2,5 maand onder het zadel en dat gaat goed.
Het is alleen een watje.. Als de smid geweest is staat ze een dag later alsof ze hoefbevangen is. De eerste schrokken we ons rot, nu krijgt ze een tik en als een wonder is het over.
Onlangs ging ze liggen rollen, zo de brandnetels in, paard staat op en is zo krom als een hoepel... Alsof ze een piroutte moet lopen. Dochter helemaal van de kaart, paard aan de longeerlijn en nadat we het paard konden overtuigen dat ze echt niet dood ging was het weer over
Stoot ze haar voorbeen, dus is die gebroken op minimaal 10 plaatsen, aldus het paard. Haar laten voelen dat er niets aan de hand was, en ze loopt weer normaal.
Vermoeiend zo'n paard.....
En dat schrikken van bekende dingen... Heel herkenbaar.
Verkeersmak zo mee door de stad, maar owee die vuilnisbak op het erf.... Of de voerton in de gang die niet op z'n plek staat.... Tja en onze jackrussel mix is eigenlijk een hele gevaarlijke wolf soms dan.
Kaaaren schreef:Hey Dames hoe gaat het met de flo's?!
Ik ben hard aan het trainen, komend weekend kampioenschappen
Vorige week generale repetitie gehad, en was 2x tweede! Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen aangezien ze nog nooit op zo'n groot concour is geweest!
Joyced schreef:Heey meiden,
Ik kom me hier ook melden!
Ik heb sinds een maandje een nieuw paard, een 6 jarige zwarte hengst van Florencio.
Hij heeft nog geen wedstrijden gelopen, maar loopt nu ongeveer op L niveau.
Ik ben echt heel blij met hem, en ik hoop dat we binnenkort wat wedstrijdjes kunnen mee pakken.
Dit is een topic van ons [RIJ-ITP] Mijn nieuwe aanwinst, Bonaparte (FlorencioxGribaldi)