Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Theduchess schreef:Je weer inderdaad gelukkig dat er niks ongeneesbaars is zeg maar, hopen dat die ontsteking er zo snel mogelijk uit komt zodat je er vanaf bent!
Ik heb ook wel eens gehoord dat je onstekingen naar buiten kan masseren. Niet dat het dan weg is, maar dat het oppervlakkig wordt en het sneller eruit is.
Kent iemand trouwens de hengst jazzman nog?
[ [url=m/ZPK2Q2.jpg]Image[/url] ]
vibabu schreef:Maar hoe kan je een hoef masseren? Van vocht weet ik dat je het weg kan masseren... maar als ik een ontsteking heb ergens dan mag ik niet naar de masseur.
Misschien heel gek gedacht, maar vallen en stoten zalf.... Bij mij werkt dat erg goed om de blauwe plek zeg maar naar buiten te krijgen als die diep zit. Zou dat bij paarden ook werken?
Van die hengst heb ik ook nog nooit gehoord maar wat een ontzettend gaaf dier!
Deertje schreef:Theduchess schreef:Je weer inderdaad gelukkig dat er niks ongeneesbaars is zeg maar, hopen dat die ontsteking er zo snel mogelijk uit komt zodat je er vanaf bent!
Ik heb ook wel eens gehoord dat je onstekingen naar buiten kan masseren. Niet dat het dan weg is, maar dat het oppervlakkig wordt en het sneller eruit is.
Kent iemand trouwens de hengst jazzman nog?
[ [url=m/ZPK2Q2.jpg]Image[/url] ]
ja ikke!! Ooit een super merrie van gehad, Nederlands kampioen geworden op de keuring.
Verkocht naar Spanje toen!!