Nee gelukkig niet.. Mijn flo liep vanavond op les erg goed, dus dit maakte alles weer goed
Romanoff: is je operatie goed gegaan? wat had je met je arm?
Romanoff
Geplaatst: 20-07-12 10:24
@ xsander; in feb dit jaar vn Flo gevallen, arm gebroken. Geopereerd na veel toestand en geklaag na 4,5 mnd doorgestuurd naar ander ziekenhuis omdat mn breuk niet aanelkaarr groeide ( geen callusvorming of botgroei te zien) Dus nu 12 juli opnieuw operatie gehad, plaat erop & bottransplantatie uit mn heup
Ik heb vandaag weer wedstijd gehad, het ging niet zo lekker als dat het de laatste tijd ging maar de jury vond het wel goed wasa 5e en 4e met 190 en 195 van de 15 dus nog best netjes heb nu al 13 winstpunten straks moet ik nog over naar de m2!!!!
Mijn Florencio is vandaag voor de eerste keer gestart met mijn instructrice. Ze zijn L1 begonnen met een geweldig resultaat! 2x eerste plaats met 201 en 196 punten. Mijn merrie was echt super relaxed voor de 1e keer, heel veel leuke reacties gehad op mijn paard ook.
Vandaag ook weer op wedstrijd geweest, kringkampioenschappen. Dit was voor ons onze 3e L2 wedstrijd. 1e proef 215 punten en 2e proef 206. Was 1e en 2e. En.....kringkampioen . Nu goed doortrainen voor de regio en hopelijk kunnen we ons dan plaatsen bij de beste 4 die door mogen naar het NK .
cindy1000
Geplaatst: 28-07-12 21:43
ook hier marsmars, super punten gefeli ! Ik had vandaag 2x 189 & 2x 2e prijs !
morgen normaal ook 1ste wedstrijd, maar zal weer niet doorgaan Maandag avond lomp van mijn paard gevallen (weeral...) was onmiddellijk het bewustzijn kwijt gedurende een minuut of 10 weggebracht naar intensieve, dinsdagavond was ik weer thuis, nu zware hersenschudding en barst in duim, wanneer stopt het is??
Zijn jullie Flo's ook zo sensibel? Ik wordt echt gek van die van mij... 3 maanden geleden vanaf gedonderd en vinger gebroken waardoor ik 2 maanden niet kan rijden. 3 weken geleden vriend lief van mijn flo gedonderd tijdens opstappen met als resultaat kapotte schouder. Hij kan nu zeker een half jaar niet rijden! Uk is inmiddels al 7 maar gedraagd zich nog steeds als een puppie. Gister schrok ie toen ik op het land ging rijden (2 ha) en toen vloog hij er in volle paniek vandoor, zonder enige aanleiding!!! Was echt bang om met paard en al te vallen. Gelukkig liep het dit keer goed af maar weet ondertussen echt niet meer hoe ik dit gedrag een beetje onder controle kan krijgen. Hebben jullie misschien goede tips????
Romanoff
Geplaatst: 28-07-12 23:39
Niet zo sensibel.. Die vn mij schrikt wel eens maar echt in blinde paniek nooit mee gemaakt. Hij's wel gevoelig, maar niet een echte rilbil.
@ marsmars; mooie punten! Gefeliciteerd!
Seppe
Geplaatst: 28-07-12 23:41
Vertel eens wat meer over je paard, Kerensa. Welke bloedvoering langs moederskant? Hoe is het zadelmak maken verlopen?
Mijn Florencio is super braaf. Paard is nu 5 geworden, heeft nog nooit gebokt, wil altijd voor je werken. Wel heel kijkerig op zijn eerste paar buitenritten, maar zij blijft dan gewoon staan en staart. Mits wat aanmoediging stapt ze verder. Ze is nog nooit omgedraaid, ervan door gegaan, ...
marsmars
Geplaatst: 28-07-12 23:50
Jeeh Titsia dastoch ook weer wat. Is je niet gegund
Mijn Flo is ook hel sensibel, maar zet het gelukkig alleen maar op een lopen en niet op een bokken. Op cc lift ik vaak ook her 1e kwartier mee . Vandaag voor cc al thuis gelongeerd, toen nog weer op cc en toen ik erop zat zette ze het nog op een meeliften voor mij . Gelukkig doet ze niets anders dan hardlopen. Alleen bij de smid is ze wel wat vuil, daarvoor moet ze gesedeerd worden. Vorige week zonder geprobeerd, had de smid direct een goede lel te pakken en konden we haar alsnog gaan platspuiten .
VeraZZZ
Geplaatst: 28-07-12 23:56
wauw, Florencio x Jazz, lijkt mij een goede keus!!
Titsia wat erg! heel veel beterschap, hoop dat je snel weer opgeknapt bent!
Mijn florenico is gelukkig ook geen draak! ze is nog nooit gemeen geweest. Ben er wel ooit afgevallen maar dat was door een onverwachte schrik beweging niet uit onwil.
Ik ga zo vlechten en op wedstrijd! 2 proefjes rijden ben benieuwd! Jullie horen het straks wel
@ titsia, jemig wat vervelend zeg ! Nee mijn flo is heel braaf, werkt graag voor je en schrikt ook niet snel. Bokken & steigeren komt niet in gaar woordenboek voor . Maar jazz is meestal vrij heet geloof ik. Karen, succes vandaag !
Die van mij is wel gevoelig maar niet erg schrikachtig. Toen ik haar net had deed ze wel bokken en steigeren maar nu niet meer. Heel fijn paard heb ik er aan. Onder het zadel zal ze nooit gaan rennen als ze iets spannend vind gaat ze eerder stilstaan en even kijken en loopt daarna gewoon door. Ze is wel heel nieuwsgierig. Heel eerlijk paard.
Romanoff
Geplaatst: 29-07-12 10:36
@ titsia; las over jou bericht heen, maar joh! Dan heb je n flinke smakkerd gemaakt! Hoe kwam het? Schrik of?
Die vn mij gaat ook snurken, dan weet ik al dat ik bedacht moet zijn op een evt stilstaanactie of een 360 graden draai hehe