Jammer, niet op dezelfde pagina
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Gelijktijdig is er een veulenvriendinnetje voor haar uit Duitsland gekomen. Inmiddels staan ze samen in een stal verplicht vriendinnen te worden
.
.
Parel
Darya 
marjolein88 schreef:Wat fijn zeg!! Wil niet pronken hoor, maar tot nu toe hoor ik echt heel veel goeds en veelbelovends over de 1e jaargang casjes onder het zadel!
Ben ik echt heeel trots op! En tuurlijk speelt de eigenaar, de opvoeding etc allemaal mee! Maar alsnog haha
marjolein88 schreef:Wat fijn zeg!! Wil niet pronken hoor, maar tot nu toe hoor ik echt heel veel goeds en veelbelovends over de 1e jaargang casjes onder het zadel!
Ben ik echt heeel trots op! En tuurlijk speelt de eigenaar, de opvoeding etc allemaal mee! Maar alsnog haha
Je mag oprecht trots zijn!

charmant is het op het moment niet
maar ze is zo leeeeuk!