Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

R_emkee

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 13:28

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 13:32

Die selecties heb ik ook nooit gesnapt, ik ben ook niet iemand die zich daar snel aan zal wagen :=

Ik ga je topic even kijken, wat een mooi debuut :D! Goed gedaan!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 17:48

Heb me nooit echt verdiept in selecties , eerst maar eens gaan starten dan zien we wel weer verder :')

Kon vandaag gelijk merken dat ik een week ziek ben geweest en niet zelf heb gereden. Poeh wat een gevecht kan dat paard dan leveren omdat ze niet wil wat ik van haar vraag :')

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:41

Dat gevoel ken ik wel Shark , had ik bij mijn vorige paard ook wel last van, bij Hudson gelukkig nog niet.

Gisteren les gereden .. wauw wat ging hij aan het einde gaaf zeg .. ik had helemaal een kippenvel moment :D hij kwam zo van de grond in draf echt niet normaal wat een gevoel gaf dat .
Vandaag is er een osteopaat geweest uit Spanje die was dit weekend in het land en iemand bij ons op stal heeft haar altijd bij haar paarden. Hudson was super lief, hij gaf precies bij haar aan door aanraking van hoofd schouder en heup waar ze moest zijn .. zo grappig , na 15 min begon hij te gapen en te ontspannen.
Ze zei dat het een gevoelig paard is wat het graag goed wil doen voor je maar ook zn eigen ding wil doen en daardoor nog wat nerveus kan raken... ik herkende het meteen , als hij iets doet en ik verhef Mn stem dan kan hij helemaal in de stress schieten .. als ik hem gewoon op een rustige manier corrigeer dan is het altijd veel beter ;) ik moest van haar ook met grondwerk wat gaan doen zodat hij uit " mijn ruimte " blijft.. was ook een herkenbaar stukje :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:53

Aaah wat gaaf moniek !! Staat zeker net niet op beeld ?

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 21:04

Het is gewoon vervelend. Normaal gaat het om 1 dagje in de week dat mijn bijrijdster rijd , dus dan is het nog wel goed te doen. Maar nu had ik zelf een week niet gereden , dus dan is ze gelijk helemaal beledigd dat ik haar gelijk bij elkaar vraag :') en gaat dus gelijk de trucendoos open. :Y)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 21:23

Remke , nee helaas niet.. komt vast een keer ;)

Shark, ze vond het natuurlijk ook wel prima dat ze niet zo hard hoefde te werken ;)

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 07:32

R_emkee schreef:
Thanksss meiden !!

Hihu theduchess heb een 6 en 7 voor me houding :P

Oh het was natuurlijk een BB proef, ik ben zo gewend aan de L klasses dat geheel van verzorging er niet meer staat en dat al laatste houding van de ruiter er staat. Daar kijk ik altijd gelijk naar :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 17:08

Meiden ik ben even 10 dagen niet actief :P kga lekker naar kroatie rond 6 vliegen :D

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 17:43

Heel veel plezier Remke! :D

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:09

Heerlijk Remke, lekker genieten .

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:33

Veel plezier Remke!

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 21:21

moniek21 schreef:
Ze zei dat het een gevoelig paard is wat het graag goed wil doen voor je maar ook zn eigen ding wil doen en daardoor nog wat nerveus kan raken... ik herkende het meteen , als hij iets doet en ik verhef Mn stem dan kan hij helemaal in de stress schieten .. als ik hem gewoon op een rustige manier corrigeer dan is het altijd veel beter ;) ik moest van haar ook met grondwerk wat gaan doen zodat hij uit " mijn ruimte " blijft.. was ook een herkenbaar stukje :')

Dat eerste klinkt echt als [***]! Alleen respecteert hij mijn ruimte echt heel erg! Hij is totaal niet dominant.

Kan me voorstellen als je meegeniet met je paard dat je niet altijd filmt of foto's neemt :D ik heb bijna nooit de neiging om foto's of filmpjes te nemen van [***].. ik denk er zelfs nooit aan! Tegenover jonge mensen op stal, die nemen constant foto's! Maar vind ik geen probleem hoor, heb er alleen ook niet de behoefte aan..

Veel plezier Remke!!!

Vandaag zalig gereden met [***].. hij had 3 daagjes stil gestaan door drukte en liet zich toch zo zalig laten rijden... 2 wissels en beide correct :D we komen er wel!!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 06:40

Top Qleke, soms knappen ze er gewoon van op van een paar dagen vrij ;)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:43

R_emkee schreef:
Meiden ik ben even 10 dagen niet actief :P kga lekker naar kroatie rond 6 vliegen :D

Fijne vakantie :D

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:43

Vandaag zijn er wat foto's gemaakt van ons tijdens de les :D ik heb er een paar gekregen die ik alvast wilde delen met jullie ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:23

Jeetje hij is wel echt puppy af nu he Moniek! Gaaf hoor! Kijk m vertrekken! Supergaaf!

Wij zijn ook weer een stapje verder. Veel op de grond gewerkt, en in de longeercirkel gereden (je moet wat). Nu gaat het gelukkig weer wat beter met mijn angst, morgenochtend voor het eerst weer een x in de bak rijden! :j

Gina vond van al het grondwerk/schriktraining precies dit:

Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:28

Jeska wat goed dat het beter gaat met jouw angst. Succes morgen .. en niet vergeten te blijven ademen , het komt goed :)
Ahh wat een dappere is het toch .

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:38

Thnx! Ademen is de sleutel inderdaad! Maar soms zoooo moeilijk |o

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 07:13

Ik heb daar ook last van..

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:42

Hier nog 1! :(:)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:59

Wauw gave foto's moniek! Knappe hudson, hij is lekker aan het uitzwaren :)

Veel plezier remke!! Foto's met adje zien er goed uit!

Ahh knappe Gina!!

Met Fly vandaag 187 en 223.5 in het Z1 :') 1e proef ging er vanalles fout, hij werd ook zo belaagd met vliegen. Arm beest. Concentratie helemaal kwijt. 2e proef weer herpakt en daar mooi 2x winst mee naar huis. Helaas net langs de prijzen! Hij wordt een stuk scherper en reed m vandaag voor t eerst met stang en trens op concours. Het algemene beeld wordt wel veel gaver, meer afdruk en constanter in de oprichting. Nu alweer zin in de volgende x concours.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:20

Wauw super dat jullie je herpakt hebben in de 2e proef .. en dan gelijk zulke punten rijden .. toppers +:)+

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:22

Wat is hudson toch gaaf moniek! Hij word inderdaad al echt een heel paard zo!

Die vliegen zijn ook zwaar irritant essie , snap ook wel dat ze zich daar een beetje aan irriteren. Maar super dat jullie je zo konden herpakken!

Gister hebben we fancy voor het eerst in de knotten gestoken , was erg nieuwsgierig hoe dat zou staan. Een vriendinnetje van me kwam even haar nieuwe lens uittesten (bleek nog steeds een uitdaging te zijn om fancy goed op de foto te krijgen) dus dat was mooi meegenomen! Wel was ze ondanks de warmte verschrikkelijk heet , kon er ook niet heel veel van maken kwa rijden. Dus heb zoveel mogelijk geprobeerd simpel te rijden.

Afbeelding

Afbeelding

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:07

Ik ben vandaag ook weer voor de selectie weggeweest. Had echt fijn kunnen rijden met 194.5 en 186.5 punt :) altijd jammer dat er dan nog meer mensen fijn gereden hebben haha.. nummer 1 had 227.5 punt in de L2.. dat is toch niet meer normaal :') daar kan ik echt niet van winnen hoor hahaha...

Onze werkpunten verschuiven wel steeds.. eerder was het het wijken en verruimingen, en ging de galop wel goed.. nu gaat de galop voor geen meter en ging het wijken juist weer wel heel fijn.. dusssss werk aan de winkel!