Selecties waren bij mij ook zelfde als bij elise

FF SPAMMEN!!

[RIJ-ITP] Adje V. Crack C voor zijn allereerste x mee op CC 200 & 191
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Goed gedaan!
hij kwam zo van de grond in draf echt niet normaal wat een gevoel gaf dat .
ik moest van haar ook met grondwerk wat gaan doen zodat hij uit " mijn ruimte " blijft.. was ook een herkenbaar stukje

kga lekker naar kroatie rond 6 vliegen
moniek21 schreef:Ze zei dat het een gevoelig paard is wat het graag goed wil doen voor je maar ook zn eigen ding wil doen en daardoor nog wat nerveus kan raken... ik herkende het meteen , als hij iets doet en ik verhef Mn stem dan kan hij helemaal in de stress schieten .. als ik hem gewoon op een rustige manier corrigeer dan is het altijd veel beterik moest van haar ook met grondwerk wat gaan doen zodat hij uit " mijn ruimte " blijft.. was ook een herkenbaar stukje
ik heb bijna nooit de neiging om foto's of filmpjes te nemen van [***].. ik denk er zelfs nooit aan! Tegenover jonge mensen op stal, die nemen constant foto's! Maar vind ik geen probleem hoor, heb er alleen ook niet de behoefte aan..
we komen er wel!!

1e proef ging er vanalles fout, hij werd ook zo belaagd met vliegen. Arm beest. Concentratie helemaal kwijt. 2e proef weer herpakt en daar mooi 2x winst mee naar huis. Helaas net langs de prijzen! Hij wordt een stuk scherper en reed m vandaag voor t eerst met stang en trens op concours. Het algemene beeld wordt wel veel gaver, meer afdruk en constanter in de oprichting. Nu alweer zin in de volgende x concours. 
altijd jammer dat er dan nog meer mensen fijn gereden hebben haha.. nummer 1 had 227.5 punt in de L2.. dat is toch niet meer normaal
daar kan ik echt niet van winnen hoor hahaha...