Wat zie ik toch weer leuke foto's voorbij komen! Ik heb gister scholenconcour gehad in Ermelo , heb m'n laatste puntjes gehaald en mag nu M starten! Alleen moet ik echt kei en kei en kei hard oefenen.... Dutch loopt namelijk nog erg neerwaarts en ik moet nu toch echt wel naar de oprichting gaan werken... Want geloof het of niet, maar op deze foto (tijdje terug) had ik maar 178 punten gereden, dus soms twijfel ik wat de jury nou precies wilt zien
Gefeliciteerd en gaaf dat jullie M mogen starten! Mooie foto hierboven en vind hem hierboven al mooi bovenin lopen.
Ik weet precies wat je bedoeld, soms rijd ik hele fijne proeven en rijd je geen winst en andere keer ga ik als een kamikaze door de bak en rijd je dikke winst. Jury's liggen ook gewoon te ver uit een naar mijn mening.
En ik maar afvragen waarom ik zo twijfel wanneer ik klaar ben om te starten dit soort verhalen maken me erg onzeker over wat goed en niet goed is haha.
SteffiiY
Geplaatst: 09-06-17 10:50
Sharkj schreef:
En ik maar afvragen waarom ik zo twijfel wanneer ik klaar ben om te starten dit soort verhalen maken me erg onzeker over wat goed en niet goed is haha.
Gewoon doen, dat is de beste manier
Ik heb volgende week mijn M1 debuut met mijn schimmeltje(v. Ferro) en ik denk ook dat we er nog niet klaar voor zijn. In training gaat het fijn maar als ze spanning opbouwt slaat ze dicht. Ach ik zie het wel, als ik halverwege de proef denk dit is het niet dan groet ik hem af.
Waarom zou je afgroeten? Om een verliespunt te rijden dan moet je wel echt heel dik in de staak vliegen toch?
Ik start altijd gewoon een klasse hoger, ookal beheers ik de nieuwe oefening nog niet helemaal. Dan krijg je toch nieuwe leermomentjes mee op je protocol en weet je waar je op moet oefenen voor de volgende keer!
Thanks SteffiiY, was ook echt een hele leuke familie Haf Al denk ik niet dat ik ooit terug ga naar de koudbloeden
Nou mijne wil het nog wel eens te bond maken hoor. Als ze echt spanning heeft en de bak eng of spannend vind dan kan ik beter afgroeten Heb een keer besloten niet af te groeten en had toen precies een strenge jury en had ik op 5 punten na geen verliespunt. Sinds dien kijk ik wel uit
Qleke
Geplaatst: 09-06-17 17:43
Mooie naam Steffiy! Heb ook ooit eens op wedstrijd gegaan en enkel ingereden was een echte flop toen, verzet alom en doorzitten in draf begreep [***] als galop maar is gelukkig maar 1x gebeurd! De rest was meestal goed genoeg om toch te rijden
Proficiat Essie! Mooie foto!
Qleke
Geplaatst: 09-06-17 17:47
Weet je wat raaar is... Als ik iets opzoek op het werk bvb kantoormateriaal en mijn gsm zit op dezelfde wifi, krijg ik aanbiedingen op mijn gsm van wat ik op de pc heb opgezocht.. Ik had dus echt geen idee dat dat kon.. Vind dat beetje creepy
Heb je een gmail account, die je zowel op pc als op telefoon gebruikt? Dan komt het volgens mij daardoor.
Qleke
Geplaatst: 09-06-17 20:15
Goh heb een gewoon hotmail adres.. Vriend zegt dat het ligt aan het feit dat ik de cookies niet heb verwijderd vind het niet zo erg om aanbiedingen te krijgen.. maaaar zit zo ook heeeel af en toe op zalando of schoenen sites.. Dat mn collega's dan reclame krijgen van mijn zoektocht is het ook niet echt
Ik heb een vraag... Hoe zit het met selectie wedstrijden? Hoe gaat dat in z'n werking, je moet je opgeven in je kring. Maar kan je je daar gewoon voor inschrijven, wordt je daar voor gevraagd door het knhs?
Nee het kringkampioenschap kun je je gewoon voor opgeven, daar kun je je selecteren voor de regiokampioenschappen en van daaruit kun je door naar het NK .
duchess, je kunt je idd gewoon opgeven voor de selectiewedstrijden. belangrijk om te weten, als je selectiewedstrijden wilt rijden kun je tussendoor beter niet flexibel starten. als je eenmaal hoger hebt gestart (ongeacht het resultaat) mag je niet meer deelnemen voor de selecties in een klasse lager. ik zie dat je net als ik in de L2 rijdt, dan mag je nu niet M1 starten, anders mag je niet meer deelnemen aan de L2 selecties, die tellen dan niet meer. ook even kijken hoe het zit met je winstpunten. voor de selecties voor de zomer zal niet echt meer nut hebben denk ik, hier zijn er al 4 wedstrijden van de 6 geweest, en je moet er minimaal 4 rijden om kans te maken op de regiokampioenschappen. stel je wil deze winter mee doen, dan kijk je op de site van jouw kring welke wedstrijden er aangegeven staan voor de selecties. dat is meestal pas na de zomer bekend. die geef je dan minimaal 4 van de 6 op. je mag ze ook allemaal rijden, de beste 4 tellen mee. dan rijdt je ze allemaal en kom je in een klassement. een bepaald aantal mag mee naar de regio kampioenschappen. dat hangt allemaal af van het aantal starts etc. wordt je eerste krijg je 1 punt tweede 2 punten enz. groet je in de proef af of wordt je eruit gestuurd krijg je 90 punten, schrijf je een wedstrijd niet in krijg je 99 punten. zo kan het dus zomaar zijn dat als je altijd 15e wordt, je hoger eindigt dan iemand die maar 3x heeft gereden omdat die dus 99 punten erbij krijgt. uiteindelijk wordt er een klassement opgemaakt, en dan moet je de site even goed in de gaten houden van de kring, want dan moet je je opgeven voor de kampioenschappen. zo kan het zomaar zijn, bij mij in de kring rijden er nu 29 mee, ik sta 12e. kan zomaar zijn dat er 8 of 9 door mogen, maar dat er een aantal afmelden om wat voor reden, dat ik toch mee kan
Wauw Keshia wat een gedoe bij jullie ... bij ons is het gewoon 1 selectie wedstrijd Maar geloof wel dat het gaat veranderen hoor .. alleen is de vraag wanneer
Ik rij om die reden ook geen selecties Waar ik eerst woonde moest je 4 van de 5 kring selecties rijden en waar ik nu woon minstens 2 van de 3. Nu zou het opzich wel kunnen, maar de Gelderse zijn pas half augustus. Dan zou ik tot dan in de M1 moeten blijven hangen.... en om nou volgende week al M2 selecties te rijden als debuut.... mwah