Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salitka schreef:Haha het lijkt wel of ik mezelf hoor praten paardje2013!!!
Ook wij hebben een dingetje met tempo ( te vlug) en ook de keuring en stokmaat is een twijfelgeval
We hopen op volgend jaar
Theake schreef:Misschien groeien ze gewoon traag, maar wel constant. Zo zie ik dat bij de mijne alleszins, ze is ook nog niet heel groot, maar ze groeit wel steeds rustig door. Heeft nooit echt schiet-momenten gehad, maar steeds stilaan zo, verder groeit ze ook mooi mee in de breedte. Afwachten zeker ? Ze moet nog 2 worden, we zien het binnen enkele jaren.
Wel een énorm zorgenkind, is zeer goed bevriend met de veearts![]()
paardje2013 schreef:salitka schreef:Haha het lijkt wel of ik mezelf hoor praten paardje2013!!!
Ook wij hebben een dingetje met tempo ( te vlug) en ook de keuring en stokmaat is een twijfelgeval
We hopen op volgend jaar
haha wat leuk. die van mij is ook erg vlug. probeer nu veel tempo wisselingen te rijden, dit gaat redelijk vooruit rijden is zomaar klaar alleen dan het terug nog haha. die van mij is nu 159 was ook wel een beetje te verwachten, haar moeder is ook maar 160. zelf hou ik niet echt van hele grote paarden ben zelf ook klein. alleen 163 was toch wel mooi geweest. zal eens proberen om een stand foto te maken. ik zelf heb weinig verstand van wat ze precies willen zien dus misschien dat de bokkers mij kunnen helpen