Nou xsander ik kan me er iets bij voorstellen hoor! Mijn paard zou het ook niet leuk vinden als hij bijna alleen overblijft en dan ook nog zulk slecht weer!!
Jammer is dat Xsander! Heb dat zelf ook is meegemaakt met een ander paard, die kwam toen ook recht overeind. Toch geen slechte punten gereden toch?
Xsander
Geplaatst: 25-06-12 21:14
Zo ging mijn 1e buitenwedstrijd (in Vinkega) Gelukkig ging het nu wat beter haha.. altijd grappig om zulke foto's terug te zien..op dat moment niet zo grappig natuurlijk!
Romanoff
Geplaatst: 25-06-12 21:52
Hihi xsander Op 't moment echt niet leuk nee, van zulkt soort acties word ik altijd een bange schijtert. Mijn FLo en ik gaan dus ook nog niet op wedstrijd hahahaah!
Haha ja! Maar paar x gezien hoor. Maar het waait altijd heel hard hier in de omgeving. Ik houd ook meer van zonnetje, zijn ze idd stuk relaxer! Ik wel iig haha
@kaaaren heb je al bericht terug van HP ?? Krijgen jullie ook de IDS ? staat een leuk stukje in over florencio en z'n nakomelingen !
Pasjee
Geplaatst: 29-06-12 22:26
Oh dat stukje ga ik dan is even opzoeken! Altijd leuk om te lezen
Ik heb morgen de tweede (en laatste) selectie wedstrijd. Extra spannend omdat de vorige keer dus helemaal de mist in ging Wordt wel een drukke dag, eerst de hele ochtend vrijwilliger zijn en eind v/d middag rijden.
Heel veel succes iedereen die dit weekend wedstrijd heeft
nog geen reactie van HP, hoorde al van de organisator van johnson meeting dat we daar veel geduld voor moeten hebben. dus dan wachten we maar mooi even af
ik heb voorlopig geen wedstrijden ingeschreven. eind juli pas weer en eerste week van aug. net voor de Brabantse kampioenschappen 18 aug.
Succes pasje, Ik heb volgende week donderdag wedstrijd en dan die zaterdag selectiewedstrijd en die zaterdag erop ook selectiewedstrijd. @kaaaren, is ook wel logisch hij zal het wel heel druk hebben! Miss. lukt het om het te scannen. Ik heb wel een scanner. Er stond iets in over florencio en over dat hij zijn nakomelingen mee geeft dat ze voor hun ruiter gaan enzo
Wat een rust hier! Mijn paardje staat binnenkort een tijdje alleen.. nouja alleen, nog wel koeien om zich heen :p.. Ons andere paard wordt namelijk weggebracht om beleerd te worden! Ben heel benieuwd hoe mijn sociale paard dit gaat hendelen!
Xsander dat zal wel met de vakantie te maken hebben Ik heb op het moment ook niet heel veel wedstrijden. pas weer aan het einde van de maand net voor de Brabantse kampioenschappen.
Gister een uurtje zonder beugels gereden! Had niet verwacht dat ik het zo makkelijk vol kon houden. Toch weer goed voor mijn zit! Denk dat ik dit maar weer vaker ga doen.
Ik kwam pas de veulen foto's die van mijn flo tegen, ze is niks veranderd haha, toch leuk dat je in een veulen al zo veel van het karakter kan zien. Foto's zijn gemaakt in november 2006
Hebben jullie allemaal nog foto's van jullie florencio als veulentje? ik ben wel benieuwd
Ohh wat cool babyfoto's!! Die heb ik helaas niet.. Alleen foto's toen ze als 3 jarige op de centrale keuring liep.. Maar veulen foto's lijken me wel heel leuk om te hebben!