joepie!!! Dankjewel Trudy-dj. Ben ik nou blont..of hoe heb je dat nu gedaan???
mrsmiami
Geplaatst: 14-04-10 14:50
Kim leuk paard.
Ik spring ook wel eens met mijn Welton (v Weltmeyer) x Argentinus. en springen dat hij kan. niet normaal! met vrijspringen springt hij makkelijk 1.60. echt een springwonder is hij. Hahaha ook zie ik dat hij ook van die maffe trekjes heeft. Zo is hij echt lomp. Maar ook een echt heethoofd. zo'n echt duitser! je moet hem niet boos maken, want dan pakt hij je! En hij is mega voorwaarts, met een super goed achterbeen gebruik. alleen door zijn enorme passen wordt verzamelen altijd wel wat moeilijker. dan wil hij snel onregelmatig gaan lopen. Strekken is geen probleem. Is aangeboren
Trudy_dJ
Geplaatst: 14-04-10 14:51
Ik heb op je link gedrukt en dan opent hij de foto. Als je dan met je rechtermuisknop op de foto drukt en dan "properties" dan zie je daar een link staan, wat eindigt op .jpg Als je die link kopieerd naar Bokt, en dan even op "voorbeeld" drukt, zie je daar het kopje Img staan. Daar moet die link tussen worden gekopieerd. Als hij dan het juiste formaat heeft, wordt hij hier getoond.
Oefen maar effies
Trudy_dJ
Geplaatst: 14-04-10 14:52
Sorry, wist niet dat je die andere foto's niet wilde laten zien. Even de foto verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Trudy_dJ op 14-04-10 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Mooi paard heb je hoor Kim! Dontido: die van jou is ook gaaf! Ben ook altijd wel fan van de nakomelingen van Argentinus. Leuke combinatie met Weltmeyer.
Springen doe ik eens per week met Weltsieger. Zijn we mee begonnen om hem te leren door zijn lichaam te springen. Daar had hij in galop erg veel moeite mee, maar gaat nu erg goed. Hij vind het ook leuk om te doen. Springt alles waar je hem voor zet. Maar om nou te zeggen dat het een echt springpaard is, nee dat ook niet. Hij komt wel uit een moeder die een aantal goede internationale springpaarden heeft gebracht.
nee, heb deze winter vrijwel niet gestart. 28 maart weer voor het eerst, maar toen had ik maar 3 dagen kunnen rijden, omdat de tandarts was geweest. En ik was bloednerveus. Toen had ik 171 en 177 punten.
Gisteren weer gestart, toen had ik 180 en 184 punten. Nu mag haar grote zus weer lekker starten, 3 weken achter elkaar... Die mag mee doen met het CHIO, dus vandaar.
Dat is toch weer netjes twee winstpunten erbij! Met de sneeuw hebben ze hier ook bijna 2 maanden vakantie gehad. Zijn ze niet slechter van geworden in ieder geval. Op het CHIO starten is wel gaaf als dat lukt!
Lon83
Geplaatst: 19-04-10 11:18
Ik heb een Sir Lui van de Zuuthoeve x Weltmeyer II, ver weg dus ook familie.
Hij is behoorlijk dominant, neemt graag het roer over... Ik heb hem nog maar kort, en ben nu nog vaak in strijd met hem... Langzaamaan gaat dat beter, met vallen en opstaan. Hij toont enorm, hij is hier op stal echt de 'black beauty' en staat dan ook de halve dag te poseren...