Hallo iedereen,
Leuk om over het wel en wee van de onze fonsen te lezen!
Na een maand vakantie en de nasleep ervan ben ik ook weer present. Met "mijn" onze fons gaat het erg goed, Hij was redelijk makkelijk weer op te pakken na een maand dressuur rust. Had hem een week na mijn terugkomst in Nederland opgegeven voor een wedstrijdje in Soest. Ging puur om hem weer wat op te pakken en vooral ontspanning. Dat resulteerde in een 4de en 2de prijs met (Ik dacht) 188 en 191 pnt. Daar was ik natuurlijk erg tevreden mee.
Na nog 2 wedstijden in de L1(2x 1ste met 187 en 194 en 1x 4de met 186)zijn we in de L2 gestart. Vond het best pittig en dit was ook de eerste keer tussen bordjes en moest er vooral de 2de proef behoorlijk aan rijden, maar werd beloond met 188 en 181 pnt.
Het springen (wat 1 van zijn eigenaren met hem doet)gaat ook erg goed.Daar is hij inmiddels uitgebracht in het L en heeft ook al wat prijzen gewonnen. Wij zijn zoals je wel kunt begrijpen erg trots op dit dier!
@ linda Aan welke kant van Amersfoort zoek je een stal? Er is in Bunschoten een nieuwe manege in aanbouw Misschien is dat wat? Het zal uiteindelijk wel groot worden en dacht dat ze ong. €225-250 aan stalgeld wilden gaan vragen.(alle faciliteiten aanwezig).
Verder is er op de stal waar mijn eigen paard heeft gestaan nog een box vrij. T is er niet erg luxe maar de paarden mogen naar buiten wanneer je zelf wilt en er zit een redelijke buitenbak bij en de binnenmanege van de rijvereniging is 5 min met de trailer . Misschien vind je het wel iets te ver weg het is in Scherpenzeel. Volgens mij is het daar €135 per maand inc. hooi en stro maar dat kan inmiddels verhoogd zijn. Lat het maar weten als je geintresseerd bent dan zal ik de tel.nr. van de desbetreffende personen geven.