weule schreef:Bij deze onze dayano uit Winola M (elite v. flemmingh X keur pref prest v. Nimmerdor)
was wat 'sloompjes' en staat nu met dikke benen en natte neus op stal (virusje?) maar toch een idee:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
weule schreef:Bij deze onze dayano uit Winola M (elite v. flemmingh X keur pref prest v. Nimmerdor)
was wat 'sloompjes' en staat nu met dikke benen en natte neus op stal (virusje?) maar toch een idee:
Super braaf! En daarna nog even een rondje door de rijbak uitgestapt.
. Ik volg dit topic ook met zekere spanning en nieuwsgierigheid. Op MP heb ik ook al een paar Dayano's voorbij zien komen die de keuringskampioene van Drenthe is ook een Dayano (x Ferro). Tot nu toe geen lelijke Dayano gezien hoor! Diane65 schreef:Mijn Dayano'tje is nog niet geboren, maar is al druk bezig in mamma's baarmoeder. Ik volg dit topic ook met zekere spanning en nieuwsgierigheid. Op MP heb ik ook al een paar Dayano's voorbij zien komen die de keuringskampioene van Drenthe is ook een Dayano (x Ferro). Tot nu toe geen lelijke Dayano gezien hoor!
en ik ben benieuwd wat voor leuk verrassing mij te wachten staat volgende jaar..
). Diane65 schreef:Hoi Weule, spannend! Is ze wel te controleren als ze zo heet is? Mijn merrie kan ik ook zo heet maken, maar blijft dan wel goed bewerkbaar (vraag ik me nu af of ik over 4 jaar een bom onder mn kont heb of niet).
.
Hij heeft nog wel wat moeite met de aanleuning, hoe gaat dat bij jullie? Laat binnekort is naar zn tanden kijken wellicht zit dat niet helemaal lekker.
Die van mij is niet zo heet onder het zadel, heel nuchter, braaf, echt een heerlijk beest! Steigeren aan de hand word steeds minder, had ze eerst een handje van als ze schrok ofzo.
AronenLoutje schreef:Hey hallo, ik heb een aantal maanden terug de Dayano van Kajanus hier op bokt gekocht (Compere) Hij is nu ongeveer 2 maanden zadelmak en echt suuuperbraaf! Wel een brutaal paard onder het zadel, als iets hem niet zint laat hij dat gelijk weten maar niet bokken, steigeren o.i.d. als hij los staat doet hij dat overigens wel en niet zo'n beetje ook! Fingers crossed dat tie dat met mij erop niet gaat doen! Maar supernuchter karakter, hij schrikt echt nergens van tot nu toeHij heeft nog wel wat moeite met de aanleuning, hoe gaat dat bij jullie? Laat binnekort is naar zn tanden kijken wellicht zit dat niet helemaal lekker.
en die dayano van kajanus is gefokt door mijn buurman
volgend jaar moet ik zijn halfzus van euhm... (spielberg of johnson, weet het niet meer) vermoedelijk voor de IBOP rijden.