Heb zonder zadel gereden en een touwtje om zijn nek. Voor de zekerheid nog wel met hoofdstel maar die gaat ze volgende keer ook af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heb zonder zadel gereden en een touwtje om zijn nek. Voor de zekerheid nog wel met hoofdstel maar die gaat ze volgende keer ook af
,maar zonder zadel en hoofdstel durf ik niet aan hoor,ben niet zo'n heldin.Harvin schreef:Ik heb vandaag Timber Style gedaanHeb zonder zadel gereden en een touwtje om zijn nek. Voor de zekerheid nog wel met hoofdstel maar die gaat ze volgende keer ook af
...straks eerst eten
dan posten en wellicht post ik vandaag ook nog wat foto's hier van mijn monster.....want ik heb vandaag weer wat plaatjes geschoten (en laten schieten
)

(Negro x Jazz) 
LadyLuna schreef:Mijn paardje haar opa is paard van het jaar!(Negro x Jazz)

Knap hoor dat je haar al die dingen leert. Kom gauw weer es kijken, bij het zusje...
Als alleen de balkjes er al liggen... In galop erover heen, maakt allemaal niet uit, hij doet het allemaal heel braaf en wat een ontspanning, dan loopt hij helemaal met z'n neus over de grond haha... Wat een topper is hij ook, van alle markten thuis...
Ik ben helemaal geen springruiter, maar springen op mijn topper vind ik toch ook wel erg leuk...
nog geen M of Z dressuur, maar ze kan wel knappe kunstjes dus dat maakt weer een hoop goed

dus het was 195 -2
Timbers schreef:...
@LadyLuna...ik zag al dat je in IJsselstein woonde...dat is zeker niet ver weg dus misschien kan ik je paardje zelfs live komen bewonderen

LadyLuna schreef:Ik weet niet of je start met je paardje
(typo toen ik naar bokt wilde
)

Timbers schreef:Negro oogie![]()
Timbers schreef:Sterren is het deze??? Die ben ik nl. wel eens op fokt tegen gekomen(typo toen ik naar bokt wilde
)
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=74424
Leuk peerd hoor
Veloz schreef:Sterren, welkom op dit topic, ben ook erg benieuwd naar jou foto's! Gezellig... zijn er toch aardig wat Negro's al he?
Gr, Iris