Links de merrie van Haarlem (helaas alleen een hoofdfoto)
En haar nakomeling waar ik nu op rijd, Uliana-Utopia (GribaldiXHaarlem)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ACSM schreef:De foto's zijn via mijn telefoon gemaakt, niet perfect dus... Een betere fotoshoot komt nog
Links de merrie van Haarlem (helaas alleen een hoofdfoto)
En haar nakomeling waar ik nu op rijd, Uliana-Utopia (GribaldiXHaarlem)
LaFunkyJazz schreef:Even een update van mij en mijn Haarlem.
Vorige week ben ik met haar uitgegleden op het asfalt in volle galop (wacht even met commentaar, eerst verder lezen)
Er was een zandpad waar ik wilde aandraven, Natasja dacht, yes, crossen! En spoot er vandoor. Bit tussen de kiezen en gaan. Nu was dit maar een kort zandpad, wat overging in asfalt, op het asfalt gleden we beide (in volle galop dus) uit. Volgens mijn "buitenritgenootjes" stond ik niet gelijk op, naar mijn gevoel wel! Vreemd dus.
Maar nu t ergste, Natasja stond niet op! Verstijfd van angst. Want ze lag met haar benen over een klein bruggetje zonder reling, dus echt goed opstaan kon ze niet!
We hebben 10 minuten aan haar gesjort voordat ze op stond.
Echt super angstig moment. Gelukkig heeft ze er niet iets ergs aan overgehouden.
Schaafwondjes, een opgezwollen hals (wat nu nog steeds wel te zien is), en loopt iets onregelmatig, maar nu al weer goed.
Voor mij geld het zelfdeBehalve die hals dan
Vandaag heb ik weer voor het eerst rondjes gehobbelt, ging wel weer goed