Wat moet jij je heerlijk hebben gevoeld.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

taurus schreef:Jammer dat ik geen foto kan plaatsen,tover heeft zaterdag 200 punten behaald!!!
taurus schreef:Ach,joh eens moet je geluk hebben vond de punten niet terecht wel een beetje te hoog voor een zesde plek!!!
Sjarett schreef:Leuk dat het zo goed gaat. Nu ik zelf met Jetset dek en er dus automatisch meer op let valt me op dat er toch heel wat in de sport lopen.
Vorig jaar had hij er 25 gedekt en ik begreep op de Dalhoeve dat het er dit jaar nog minder waren.
Mijn veulen zal volgend jaar (als het er komt) in ieder geval een exclusief veulen zijn en ik hoop zo dat het in de sport goed gaat presteren.
) aan!
amaze schreef:Sjarett schreef:Leuk dat het zo goed gaat. Nu ik zelf met Jetset dek en er dus automatisch meer op let valt me op dat er toch heel wat in de sport lopen.
Vorig jaar had hij er 25 gedekt en ik begreep op de Dalhoeve dat het er dit jaar nog minder waren.
Mijn veulen zal volgend jaar (als het er komt) in ieder geval een exclusief veulen zijn en ik hoop zo dat het in de sport goed gaat presteren.
.....en eentje zonder Flemmingh ,Ferro of Jazz bloed !
Rij fotos van mij met Opium komen er (eindelijk) aan!
Gisteren is Shanna 16 hier geweest en heeft volgens mij hele gave fotos gemaakt !
Ook van Campari, haar Tolando veulen en mijn dochter met haar pony .....
Sjarett schreef:Ja, Flemmingh Jazz, en Ferro loopt er genoeg.
Wat ik alleen raar blijf vinden is dat iedereen daarvan accepteerd dat ze niet altijd de makkelijkste karakters geven en dat Jetset erop afgerekend wordt.
Ik heb net met de Dalhoeve gebeld, en gisteren is ze geinsemineerd met onverdund sperma. Verser dan dat kan gewoon niet.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's van Opium.
! Er staan daar ook foto's van haar.
Junella schreef:@ Sjarett: hopen dat er een mooi en gezond veulentje gaat groeien!
We hebben 3 x Jet Set gebruikt (uit een Ulft merrie) en 3 x is er een super beweger uit gekomen.
De 2 hengsten zijn verkocht en doen het prima een V'tje en een W'tje. Niks geen gekkegeid met beleren of in de omgang.
De merrie (een blijfertje), een Z'tje, is net beleert en doet het ook super!
Voor zo'n jong paard heeft ze al zoveel balans en beweegt zo los door haar lijf!
Jet Set is voor mij een topper!![]()
En qua gedrag absoluut niet gecompliceerd, ondanks dat de moeder ook een eigen willetje heeft

Jokano schreef:Whohooooooooooooooooooooooo ik en mijn super lieve Jet setje hebben vandaag onze allereerste wedstrijd samen afgewerkt in de L1 en kwamen met maar lieft 6 winstpunten thuis!!! Eerste proef 210 en 2e proef 211 punten!!!![]()
![]()
Oftewel SUPERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!