Goed.........
Ik heb dus net voor jan met de korte achternaam een heel document zitten typen en bokt flikkert alles ALLES eruit omdat ik mij WEER WEER WEER moest inloggen!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Teksten weg!!!! Hier wordt ik echt ziek van......... Is de zoveelste keer
Ze moeten gewoon een grotere database achterhangen en niet bezuinigen zodat alles MISLOOPT!
Wamorkus heeft niet 1 maar 2 titels en prijzen behaald in amerika.
Winner of
1
"Horse of the Year" 2-year-old colt / gelding in the
Dressage Sport Horse Breeding Horse of the Year rankings.
&
2
First place 2-year-old "in hand" in the NA / WPN "All Breeds" award program from the United States Dressage Federation.
Dit bericht heb ik vanacht per email van Sally van de United States Dressage Federation ontvangen.
Er wordt nog werk van gemaakt of dit alsnog in de IN DE STRENGEN wordt geplaatst want dit is geen kattepis prestatie van Wamorkus en het is ook nog eens een super Publiciteit voor de hengst SYDNEY.
Ik krijg het officiele artikel per post van Sally waarvan ik 4 exemplaren naar Hanneke van VDL-stud stuur zodat die er werk van kunnen maken naar het KWPN toe.
Hieronder de hyperlink naar de pagina op mijn eigen internetsite over Wamorkus (vader Sydney)
http://www.dekasteeltoren.nl/paginas/Wamorkus
Het verhaal Wamorkus wordt dus nog vervolgt..........
Zo en nu DIT stukje eerst kopie rechtermuisknoppen want ik zal er wel weer uitgeflikkert worden.........
OEPS
Het was gewoon te warm voor die merrie........