Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Het opstappen zelf vind hij nog wat spannend maar als je met hem stapt ontspant hij mooi.

Niet die dag en niet met die voorbereiding, maar op de een of andere manier knaagt dat dan toch. Vooral als er commentaar op de protocollen staat wat normaal juist onze sterke punten zijn. Heel onredelijk van mezelf eigenlijk, maar ik kan me daar lastig overheen zetten. Terwijl ik van te voren al enorm blij was dat ik er mocht rijden en toch gewoon 2 winst heb gereden op het NK...
Bijvoorbeeld met achterwaarts, dat kende ze nog niet dus ben ik mee bezig geweest voor de regio, daarna niet meer want dan kan ze niet meer stilstaan. Van de week weer meegenomen en keurig achterwaarts, netjes nagefelijk blijven, goed kantelen en grote passen recht achterwaarts. Uitgebreid beloond en tijdje later wil ik het nog 1 keer meenemen (misschien stom van mij) en gewoon vertikken om achterwaarts te gaan.

ik kan echt niet wachten weer te beginnen met haar, ik ben zo verliefd op haar broer (harry) en zij lijkt zo op hem maar dan met nog meer beweging 

En 1 pismerrie gehad, 1 merrie die je echt met heel veel respect moest behandelen anders vloog je er af en nu dan 1 die eigenlijk gewoon niet echt merrie is. Heel makkelijk en meegaand. Beeb, vorige ruin, was een stuk lastiger.