aangezien ik vaak genoeg er af val haha. Dat is elke keer mijn doel. Blijven zitten. De rest vind ik allemaal prima. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
aangezien ik vaak genoeg er af val haha. Dat is elke keer mijn doel. Blijven zitten. De rest vind ik allemaal prima.
Sharkj schreef:Dat vallen is altijd minder plezantkan inderdaad beter maar blijven zitten.
Ben tot nu toe 1x naast fancy gegaan en dat is niet voor herhaling vatbaar , moesten me met ambulance van de grond af plukken.
moniek21 schreef:Ohh pff dat lijkt me ook echt verschrikkelijk dat je er naast ligt en je allessie naar huis rent

was een van de eerst keren dat ze naar het strand ging en wil niet dat zij angst krijg omdat ik er af val.

ben niet zo'n held wat dat betreft dus ik hoop dat het ook niet gaat gebeuren
sowieso nog weinig vreemde sprongen gehad of pogingen om mij eraf te mikken.
. zijn jullie krackjes ook goed in het corrigeren van de ruiter? Haha Gina geeft precies aan wanneer ik te streng in m'n hand ben. Dan stopt ze abrupt, of ze springt met vier benen de lucht in
en een 3e plaats

. Heb daarna jaren met een bokriempje gereden en dat heeft me vaak gered van zandhappen. En niet omdat hij zo gemeen bokt hoor, maar omdat hij razendsnel is. Die van mij is overigens een Johnson uit een krackC moeder.