Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaat lekker zo te zien ! Dat doet hen ook goed, die afwisseling ! Mijne sprong ook altijd met heel veel plezier...alleen ik niet zo
En wat kl** van die verkeerde diagnose begin dit jaar
Ook wat gepost, hopelijk heb je er wat aan
Het gras zie je nu in ene wel met de minuut groeien...voorzichtig aan dus met de oma, die blijft voorlopig op haar kaalgevreten landje staan...beetje tegen haar zin
, maar een 2e x hoefbevangen zou heel erg tegen mijn zin zijn
Maar dat is namelijk ook de bedoeling hier
Ik ben begonnen met mijn pony destijds en later ook paardje op die wedstrijden zonder hekjes...Pas veel later met de Don Primero ging het dan tussen de hekjes...moest je ook opletten dat je ze niet omver reed
Ben er nu zo al meer dan een maand mee bezig om op te bouwen, dus moet wel goed zitten hoop ik.
Ruikt nochtans heerlijk..eucalyptus enzo...
Daarom kan ik enkel deeltijds werken...de rest van de tijd heb ik nodig om mijn hospice de nodige zorgen te geven
Maar ondertussen regelmatig longeren zal de spekaanzet ook wel wat tegenhouden hopelijk. Alhoewel ik dat fenomeen wel ken...spanjaard hier wordt ook een skippybal op pootjes als hij teveel gras kan snoepen, ondanks 5x per week rijden... 
Gelukkig blijft ze er zelf kalm onder en kan ze zo toch nog genieten van het buiten zijn ! Laatst nog een stukje in de Reiter Revue gelezen over methodes om peesblessures sneller te laten genezen...shockwave therapie enzo...
) Heb m nog nooit zooo sloom gehad. Zwaar leven hoor, met 4 andere ruinen hele dag gras vreten.