Ga vaak als ik merk dat hij in draf moeilijk doet, lekker galoperen. Vindt hij makkelijker en dan krijg ik hem ook sneller los.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Daar kon ik ook alles mee, vliegende wissel, eenvoudige wissel, appuyeren, wijken, verruimen, goed op de achterhand heerlijk. Nog eventjes en dan mogen we hopelijk weer eens een galopje wagen ( na 14 maanden
).
Alleen jammer genoeg moeten we straks bijna uitgestrekte draf.. en dat wordt hem nog niet haha. Met de wissels etc ben ik nog niet bezig. De M2 beheerst hij grotendeels al wel, alleen moet hij nu eerst stabiel in draf gaan lopen in de juiste oprichting. Zodra dat bevestigd is ga ik pas door in het M2 en ook verder met de oefeningen. Vind dit nu toch echt eerst het belangrijkste, en wil hem ook niet overbelasten.
. Ik heb jaren geen wedstrijden meer gereden omdat ik geen zin had om elke zondag zo vroeg in de weer te moeten. Maar met hem is het gewoon leuk, van niveau niks heb ik hem in 1 jaar veel geleerd, ook gewoon omdat ik dat leuk vind om te doen, en ook omdat het met hem leuk is om te doen. Ik denk dat we het B en L wel door zullen vliegen en de rest zie ik wel
. bastiaan02 schreef:Ik vind het echt zo opvallend dat we alledrie tegen hetzelfde aanlopen. Maar ik ga zeker meer voltes rijden en overgangen. Focus nu nog teveel op aanleuning en rijdt daarom teweinig oefeningen. Vindt het wel fijn dat het bij jullie beter gaat en dat er schot in de zaak komt. Ik leer nog veel van jullie.
. Soms liep hij echt met zijn neus in de lucht, als zeg maar een of ander manegepaard, dan moest ik echt lachen
, en als ik dan daar iets verbinding pakte ging hij gelijk in de aanleuning, maar dan bovenin. Het ziet er niet zo netjes uit, maar het had wel resultaat.
Heeft hij de neiging om te kantelen. Verder doet hij alles braaf. Morgen weer op wedstrijd, zien we het wel.
Het plezier is het belangrijkste. bastiaan02 schreef:Ik vind het echt zo opvallend dat we alledrie tegen hetzelfde aanlopen. Maar ik ga zeker meer voltes rijden en overgangen. Focus nu nog teveel op aanleuning en rijdt daarom teweinig oefeningen. Vindt het wel fijn dat het bij jullie beter gaat en dat er schot in de zaak komt. Ik leer nog veel van jullie.
Als het resultaat er is .. !!
Waarschijnlijk donderdag weer officieel spring wedstrijd starten.
. Spannend dan donderdag!!
. Hij was best moe toen we terug kwamen, maarja, hij heeft ook niet meer de conditie die hij gehad heeft. Hopelijk krijgen we woensdag goed nieuws zodat we de rest ook weer op mogen bouwen
.