Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

We hebben hem afgelopen donderdag opgehaald uit de kliniek en hij staat weer lekker in zijn eigen stalletje. Hij staat nog wel met zijn voet in het gips, en zal dit sowieso de komende 6 weken moeten. We moeten elke 2 weken met hem terug om het gips te laten vervangen en hij moet natuurlijk op rust blijven staan in zijn stal. Maar de artsen waren erg positief over hem
AtleetEmma schreef:Hee Allemaal
Er is weer wat nieuws over AtjeWe hebben hem afgelopen donderdag opgehaald uit de kliniek en hij staat weer lekker in zijn eigen stalletje. Hij staat nog wel met zijn voet in het gips, en zal dit sowieso de komende 6 weken moeten. We moeten elke 2 weken met hem terug om het gips te laten vervangen en hij moet natuurlijk op rust blijven staan in zijn stal. Maar de artsen waren erg positief over hem
Hij is van 2009, dus nu 2 jaar.AtleetEmma schreef:Hee Allemaal
Er is weer wat nieuws over AtjeWe hebben hem afgelopen donderdag opgehaald uit de kliniek en hij staat weer lekker in zijn eigen stalletje. Hij staat nog wel met zijn voet in het gips, en zal dit sowieso de komende 6 weken moeten. We moeten elke 2 weken met hem terug om het gips te laten vervangen en hij moet natuurlijk op rust blijven staan in zijn stal. Maar de artsen waren erg positief over hem
AtleetEmma schreef:@damian23 ja de artsen warren nu weer wat positiever, gelukkig haha maar het blijft afwachten, er worden elke 2 weken nog foto's gemaakt om te zien of alles weer goed vast groeit
AtleetEmma schreef:@damian23 ja de artsen warren nu weer wat positiever, gelukkig haha maar het blijft afwachten, er worden elke 2 weken nog foto's gemaakt om te zien of alles weer goed vast groeit
__PSM__ schreef:Nog een proefje van mij en mijn koss van 180nog wat moeizaam her en der... Maar langzaam komt het misschien ooit wel goed

__PSM__ schreef:Lekker zit hij niet nee
Maar langzaam gaat het beter
Lichtrijden vind ik een machtig gevoel want bewegen kunnen ze wel, maar doorzitten is echt een drama.... Galop is ook weer heerlijk.........lekker grote sprongen en heerlijk rustig in de rug. Maar ja, je kan niet alles hebben.... damian23 schreef:__PSM__ schreef:Lekker zit hij niet nee
Maar langzaam gaat het beter
HerkenbaarLichtrijden vind ik een machtig gevoel want bewegen kunnen ze wel, maar doorzitten is echt een drama.... Galop is ook weer heerlijk.........lekker grote sprongen en heerlijk rustig in de rug. Maar ja, je kan niet alles hebben....
Gelukkig krijg ik mijn tankje steeds fijner en beter aan elkaar en over de rug
Daardoor kan ik nu steeds beter zitten
damian23 schreef:LHS, lekker snoetje. Mag ik vragen wat er qua afstamming achter de moeder zit? Hij heeft nl niet echt een Koss/Parcival/[***] koppie. Ik herken wel de moederlijn van die van mij erin (wat ouderwetser).