Nakomelingen Koss

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Albert

Re: Nakomelingen Koss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 23:04

Leuk om Angelo weer te zien :j

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 11:07

Emma: hoe is het nu met Atleet? Is er al weer nieuws??? :(:)

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 16:48

Hee Allemaal :)

Er is weer wat nieuws over Atje :) We hebben hem afgelopen donderdag opgehaald uit de kliniek en hij staat weer lekker in zijn eigen stalletje. Hij staat nog wel met zijn voet in het gips, en zal dit sowieso de komende 6 weken moeten. We moeten elke 2 weken met hem terug om het gips te laten vervangen en hij moet natuurlijk op rust blijven staan in zijn stal. Maar de artsen waren erg positief over hem :D

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:00

Klinkt goed, wat heeft hij nu precies?

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 17:37

Er is een stukje van zijn hoefbeen afgebroken en er zit een grote scheur in

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:19

jeetje atleetemma...wat een vreselijk verhaal...

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 20:57

Hopelijk heelt t goed...

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:51

Pfff...nou gelukkig zien de artsen het positief in! Komt vast goed...het zal waarschijnlijk wel even duren! maar in ieder geval een positief puntje... :)

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:01

__PSM__ schreef:
Ga je gelijk over? Ziet er goed uit :)

Wij hebben onze andere hobby uitgeoefend gisteren :)
Afbeelding

STOER!!!! Dit zou ik dus nooit durven !!!

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:06

hoi ellebel,

leuke koss heb je !! Herkenbaar karakter....... Is die van jou ook zo super inteligent?

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:08

AtleetEmma schreef:

Er is weer wat nieuws over Atje :) We hebben hem afgelopen donderdag opgehaald uit de kliniek en hij staat weer lekker in zijn eigen stalletje. Hij staat nog wel met zijn voet in het gips, en zal dit sowieso de komende 6 weken moeten. We moeten elke 2 weken met hem terug om het gips te laten vervangen en hij moet natuurlijk op rust blijven staan in zijn stal. Maar de artsen waren erg positief over hem :D

Jeemig, ik ben even een tijdje niet op bokt geweest, maar hier schrik ik wel even van. Ik hoop echt dat het goed komt. Maar wat een pannekoek die chafeur. Ik verbaas me ook vaak over het gedrag van andere mensen in het verkeer. Ik rijd zelf vaak met lange dressuurzweep die ik lekker uitsteek.
Luxe auto's passeren je dan wel ruim omdat ze bang zijn voor hun lak. Maar jeemig, wat zullen jullie geschrokken zijn. Ik hoop echt dat het goed komt. Maar ze waren nu positief over zijn herstel?

Butterflys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:03

Weet iemand van jullie waar Koss in de dekdienst staat?? Dit is bijna niet te googlen...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:33

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:24

Hello allemaal!

Ik heb het hele topic even door zitten lezen net. Kwam er terecht omdat ik op zoek was naar topics over [***].. Leuk om te lezen over [***], al gaat het niet direct over Koss. Ik heb sinds juli een achterkleinkind van Koss (namelijk van [***]) in mijn bezit :) :j Hij is van 2009, dus nu 2 jaar.

Foto's van vorig jaar zomer + winter:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AtleetEmma schreef:

Heftig verhaal van Atleet zeg. Zo zie je maar, alles kan ineens zomaar omslaan.. wel fijn dat de artsen positief zijn. Heeel veel sterkte :(:)

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 00:56

@damian23 ja de artsen warren nu weer wat positiever, gelukkig haha maar het blijft afwachten, er worden elke 2 weken nog foto's gemaakt om te zien of alles weer goed vast groeit ;)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 12:02

AtleetEmma schreef:
@damian23 ja de artsen warren nu weer wat positiever, gelukkig haha maar het blijft afwachten, er worden elke 2 weken nog foto's gemaakt om te zien of alles weer goed vast groeit ;)

Aaaah dat is fijn nieuws, nu maar hopen dat het zo doorblijft gaan. Voordeel is natuurlijk dat het een jong paard is, die herstellen over het algemeen sneller en beter.

LHS: wat een snoetje heeft Enzo, kan me voorstellen dat je daarop bent gevallen!

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 17:23

AtleetEmma schreef:

Nou ik duim met je mee!! Hou je ons op de hoogte?

@[***]: ja zoet he. Heb vanmiddag even bij em gekeken in de opfok en heerlijk geknuffeld. Je wordt er spontaan een softie van als ze zo lief zijn he.

Afbeelding

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:25

__PSM__ schreef:
Nog een proefje van mij en mijn koss van 180 :P nog wat moeizaam her en der... Maar langzaam komt het misschien ooit wel goed :P

PMS, dat komt wel goed hoor. Maar zit jouw Koss ook zo vreselijk broerd met doorzitten?? Lijkt er wel op.....
Ik zag het bij die van mij met zadelmak maken al. Die beugels klepperde alle kanten op.....

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:27

Lekker zit hij niet nee :n

Maar langzaam gaat het beter :D

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:29

LHS, lekker snoetje. Mag ik vragen wat er qua afstamming achter de moeder zit? Hij heeft nl niet echt een Koss/Parcival/Zethar koppie. Ik herken wel de moederlijn van die van mij erin (wat ouderwetser).

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:31

__PSM__ schreef:

Herkenbaar ;) Lichtrijden vind ik een machtig gevoel want bewegen kunnen ze wel, maar doorzitten is echt een drama.... Galop is ook weer heerlijk.........lekker grote sprongen en heerlijk rustig in de rug. Maar ja, je kan niet alles hebben....

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:34

Je omschrijft precies wat ik altijd voel....

stoffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:41

damian23 schreef:
__PSM__ schreef:

Herkenbaar ;) Lichtrijden vind ik een machtig gevoel want bewegen kunnen ze wel, maar doorzitten is echt een drama.... Galop is ook weer heerlijk.........lekker grote sprongen en heerlijk rustig in de rug. Maar ja, je kan niet alles hebben....

is geen Koss probleem maar een rij technisch probleem

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:44

Dat klopt ook :D Gelukkig krijg ik mijn tankje steeds fijner en beter aan elkaar en over de rug :D Daardoor kan ik nu steeds beter zitten :D

Maaruh boy loopt ook wel een beetje lompig, en dat maakt het ook niet altijd makkelijk ;)

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:33

damian23 schreef:
LHS, lekker snoetje. Mag ik vragen wat er qua afstamming achter de moeder zit? Hij heeft nl niet echt een Koss/Parcival/[***] koppie. Ik herken wel de moederlijn van die van mij erin (wat ouderwetser).

De moeder is een Fortissimo X Unitas. Zeer ouderwets dus :)

Voor de duidelijkheid, dit is z'n moeder (meer foto's in mn profiel):

Afbeelding

Zoals je ziet heeft ze lichtelijk een ramsprofiel. [***] heeft dat minder maar heeft wel haar hoofd ja..