Geen idee of ik deze foto's al hier heb gepost maar een kleine indruk van de westpoint. Hier is hij recht uit de opfok 3 maanden geleden, nu al een stuk mooier
Mooie filmpje! En mooi beestje al hoor Audrey, toch apart zo'n vos!
Destiny begint echt mooi te worden nu.. ze had altijd een beetje een apart figuur, leek wel een beetje uit verhouding .. Maar dat wordt echt steeds beter nu er bespiering op komt..
haha idd... mijn westpoint gaat vsn lopen in december ben benieuwd... eerste selectiewedstrijd voor de kring voor de brabantse kampieonschappen had ze gewonnen, alleen helaas kan ik kampioenschappen zowiezo niet rijden ben op vakantie dan... wel jammer maarja van de zomer in het L maar weer dan...
Ik ha helemaal mee met audry, ze hebben allemaal een zelfde hoofd en ogen. En wat mij ook opvalt dat ze redelijk zware hals hebben. Ik heb nog weinig "stokjes" voorbij zien komen.
Ben het er helemaal mee eens we hebben alleen onderling wedstrijd gehad en had daarbij 191 punten . Op onze driedaagse met kerst gaan we voor het eerst echt starten.
ik heb mijne nu 5x gestart en heeft al 13 winstpunten, staat daarnaast ook tweede voor de selectie.. doet het super dus... loopt 16 dec. VSN
Condesa
Geplaatst: 01-12-11 14:26
Wauw Santi! Hij word gaaf!! Idd Nickynicole, zware hals heeft Destiny ook
Jullie gaan goed Uverla & bouwpakket Ik ben nog aan het trainen, begin volgend jaar starten tenminste als Destiny dan normaal de trailer op wil Dat is echt een ramp met haar!