nu ja, zondag SGW-debuut, ik heb er zin in!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissBay schreef:Ha MM. Ik ben vorig jaar van een paard van iemand anders gevallen (die sprong met een noodgang opzij om een trap van een ander te ontwijken, dat lieve dier heeft mijn knieschijf gered, alleen ik zat er met hele korte beugeltjes op, dus ik viel wel), maar eigenlijk in de 12 jaar daarvoor al niet meer. Heb mezelf altijd afgevraagd: vind ik dat springen nog wel leuk als ik een keer eraf donder? het antwoord is JA. heb ook maandag zonder angst lekker een crosstraining gedaan (muv enig geklooi bij een derde greppel). hij geeft echt heel veel vertrouwen, ook al gaat hij soms een beetje hard.
nu ja, zondag SGW-debuut, ik heb er zin in!
MissBay schreef:ach ja MyPrecious, dat is het belangrijkste hoor. wij hebben ook een paard van 23 die op zijn 7e volledig is afgekeurd wegens hoefkatrol in beide voorbenen. mijn moeder heeft hem uiteindelijk goed op de achterhand gekregen en op zijn 19e liep hij nog galop-appuyementen en sprong hij de wissels. zelfs nu rijden we er nog 2-3x per week mee (vooral buiten). dus hopelijk kan je er nog jaren mee vooruit!