Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wittedirk schreef:@ Joanna: als je weet waar bijzetteugels voor dienen dan hoef ik je geen uitleg te geven![]()
Heb je al enkele foto's van jou SO paard opgezocht om te kunnen plaatsen in dit forum?![]()
Ik ben erg benieuwd naar jou SO nakomeling, tot nu toe zijn het allemaal erg mooie dieren die ik hier voorbij heb zien komen
. Toen e vriend eindelijk foto´s kon maken dat ze wat rustig was vond ik het tijd om te stoppen. Wil haar nog niet te lang longeren
. Maar goed anders laat ik haar van de zomer wel weer lekker buiten spelen en pak ik haar het najaar weer op. Al wil ik eigenlijk ook naar de keuring van de zomer
. Ze heeft een super snel achterbeen
wittedirk schreef:Daar was jou topper al op de foto, gaaf dier hoor!!! Duidelijk nog erg rank, ze oogt wat jeugdiger dan de mijne.
Jou merrie heeft duidelijk een supermooie achterhand, de mijne is wat rijker in de voorhand en minder in de achterhand vergeleken met de jouwe, omgedraaide situatie gigi.
Hopelijk krijgt de mijne nog wat dikkere billen in de toekomst![]()
De jouwe krijgt later heeeeeeele mooie billen!!!![]()
?
gigigi!
heb je nog recente foto's?
Keep up the good work!
Mnonn schreef:Ik zag hem net staan op mp, jammer dat je dr weg doet. Zal het niet meevallen met de maat enzo?
Anders heb ik nog wel een kleine in de aanbieding![]()

)
. Maarja als ze niet weg raakt ga ik na de zomer gewoon met haar rijden.
Ze blijft eerst ook nog wel hoor. Vind het wel leuk om haar te beleren en straks een beetje door te rijden enzo. Denk dat ik dr met een klein jaartje weg doe als ik het tenminste red om 2 te blijven rijden.
)