Veulentje zou leuk zijn. Er zijn weer genoeg hengstencompetities geweest en een hoop nieuwe hengsten erbij. Even goed in verdiepen dan. Leuk hoor! Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Veulentje zou leuk zijn. Er zijn weer genoeg hengstencompetities geweest en een hoop nieuwe hengsten erbij. Even goed in verdiepen dan. Leuk hoor!
Lui mormel is het.
Elisa2 schreef:Totilas is zelfs geen hengst.Hm mijne is helaas ook niet echt heet,die moet ik ook meer aanmoedigen om echt aan het werk te gaan.
Die luie knol van mij stapt van zichzelf enorm ruim en groot en wil dan het liefst ook nog supertraag rondslenteren. DAn komen we echt niet vooruit. Dus even goed uitgelegd wat de bedoeling was en nu snapt meneer het eindelijk. Af en toe heeft hij even een opfris moment nodig maar die momenten blijven nu steeds langer weg haha.

Zanora1 schreef:Don primaire staat in Groot-Brittanie teminste dat hoorde ik van mijn baas die kende nars die hem een tijdje heeft gereden geloof ik. Teminste voor zover ik heb gehoord is hij in Groot - Brittanie
Zoe is trouwens 1.64 dus best wel klein gebleven, terwijl Wonder dus echt veel groter is haha!