Opa vaderskant is Libero H
Opa moederskant is Lucky boy xx
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nadua schreef:@ daisy14, heeft best wel wat weg van mijn pony.. Leuk paardje!

besita schreef:heb zelf heel wat Libero h bloed op stal staan en het zijn wereldpaarden !!
iemand die springpaarden fokt zou het zeker in zijn bestand moeten hebben ..ze zijn ietwat speciaal van karakter maar gaan tot het einde voor je ..veel bloed , extra springen en meestal ook mooi en een heel intelligent hoofd ..
in Ustinov ( Libero h x nimmerdor ) zie ik een waardige vervanger van Libero h ..diezelfde blik , uitstraling maar ook op de sprong

Marcella_e schreef:Hoi Allemaal,
Momenteel rij ik een Libero H X luckyboy nakomeling.
Helaas weet ik zelf niet zoveel over deze nakomelingen al heb ik wel genoeg informatie over Libero zelf kunnen vinden op internet.
Het paard dat ik rij is een donkere bruine bijna 5 jarige ruin van 1.64. Zeer compact gebouwd en doet daardoor wat ponyachtig aan. Karakter is ontzettend werkwillig. Springt graag en pakt nieuwe dingen en oefeningen goed op. Verder is deze ontzettend gevoelig voor het been. Als je deze iets te grof aanlegt schiet je meteen in volle galop de bak door. Stal gedrag is goed. Erg braaf bijt niet schopt niet is met zadelen braaf. Zelf heb ik wel het idee dat hij niet heel erg openstaat voor echt contact/vriendjes worden. Hij houdt niet echt van knuffelen of kroelen al mag je hem wel gewoon overal aanraken.
Is dit herkenbaar? Hebben meer mensen deze dingen met hun Libero of lucky Boy?
Ik ben erg benieuwd naar de reacties