Wie heeft er een Welt Hitt II?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

patty1304

Re: Wie heeft er een Welt Hitt II?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:40

hallo allemaal,
ik heb sinds 1,5 maand ook een welt hitt. helaas heb ik mij pols gebroken dus kan ik nu nog niet zelf op hem rijden Boos!
kan iemand mij wat over de karaktereigenschappen vertellen??
ben erg benieuwd

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:44

-
Laatst bijgewerkt door Charlottte op 22-09-24 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:46

-
Laatst bijgewerkt door Charlottte op 22-09-24 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:48

-
Laatst bijgewerkt door Charlottte op 22-09-24 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:04

Leuk charlotte dat je hier ook mee post! Je merrie klinkt als een echte welt hit, die van mij is helemaal zo, vind ze ook best veel op elkaar lijken, kijk maar 's in mijn profiel Ja

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 15:00

De moeder een welt hit dus is een compleet gestoorde bok? Nors opkijken
Sorry hoor, maar dát vind ik een beetje ver gaan. Ten eerste wordt een paard niet gestoord geboren maar gemaakt, ten tweede vraag ik me af of het wel echt gestoord is. Meestal dan toch weer een geval van onbegrip en onkunde.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 15:12

Paarden worden nu eenmaal niet gestoord geboren, dat zeg ik in zijn algemeenheid en niet over de specifieke situatie. ik zeg ook mééstal een geval van onbegrip en onkunde. Ik zeg niet dát het zo is ik zeg dat dit mééstal zo is.

TalithaSL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:03

Mijn zus heeft net een paard gekocht met als afstamming welt hitt II.
Is superbraaf. Alleen laatst ging hij ervandoor, hij hield niet weer op. Later sprak ik met de pensionhoudster
en die had hem meer voer gegeven. En nu ik jullie verhalen allemaal lees, vind ik het heel erg grappig.
Hij heeft het nu niet weer gedaan, omdat hij weer het normale voer krijgt.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:18

Als ik de welt hit's een béétje in kan schatten, zal het niet de eerste, maar ook zéker niet de laatste keer zijn dat hij er een keer van door gaat hoor Knipoog

Maar wel heel leuk voor je zus, heb je misschien een foto?

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:30

Afbeelding

Dit is Welt hit II x Jetset x Purioso, erg fijn paard. Super in omgang en mega cool karakter. Ze is nu drachtig van Vivaldi

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:36

Leuk dier! ik zie er wel meer het JetSet erin terug als het Welt hit eerlijk gezegd.
Lijkt me wel een leuke combinatie, vind JetSet over het algemeen ook fijne paarden geven Ja

TalithaSL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 23:27

Heb een vriendin gevraagd of die er even een foto op wil zetten, want weet nog niet hoe dat moet. Ze heet jolentinus.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 23:28

bij dezen de foto

weltano:

Afbeelding

Sophie_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 22:53

Zo hier ben ik lang niet meer geweest! Heb het zo druk gehad, allemaal tentames voor mijn school!
Nou eindelijk zijn we er achter waar Vyaine alergies voor is! Haha!
We hebben alleen wel een hele dure bloedtest laten doen waar niets uitkwam.. Toen maar zelf een beetje geprobeerd met voeren enzo. Bleek het dat ze niet tegen hooi of kuil kan. Dus nu krijgt ze Lucerne en helemaal geen bulten meer! Haha! Hele maal weer gelukkig! Eindelijk kan ik weer rijden! Geweldig is dat!
Kwam er laatst achter dat ze eigenlijk zooooo'n braaf paard is! Na ongeveer een maand er niet meer op gereden te hebben, alleen een beetje gelongeerd, kon ik er met 5 min. longeren zo weer opstappen. Niets aan de hand reed zo weg! Echt een geweldig paard!
Vandaag weer voor 't eerst sinds die maand weer les gehad ging super. Tussendoor is ze trouwens ook nog aan haar rug behandeld.. Ze liep namelijk een beetje scheef met haar kont. Maar gelukkig is dat al weer veel beter. Ze hield haar HELE rug helemaal vast! Ze heeft toen een soort inspuitingen gehad waardoor ze weer wat meer gaat ontspannen. Alleen moet ze aan 't eind van deze maand weer even gemanipuleerd worden.
En weer blijkt het dat ze een heel lief paard is want gister kwam de tandarts kijken het het blijkt dat ze 2 kiezen heeft die getrokken moeten worden. De tandarts liet het zien en ze drukte erop, sloeg zowat stijl achterover van de pijn. Maar met rijden merk je er niets van bij haar! Ik zou toch wel wat anders doen als ik een paard had en ik zou zo'n pijn hebben aan mijn kiezen waar het bit vlakbij ligt Scheve mond
Hoe gaat het allemaal met jullie paarden, allemaal nog gezond?
Nou ik kom nu weer met enige regelmaat hier! Haha, trouwens ik vind dat mijn paard wel een beetje hetzelfde hoofd heeft als die van Weltano! Tong uitsteken Leuk om te zien Haha!

Bye!!!

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:11

Iorrr schreef:
Afbeelding

Dit is Welt hit II x Jetset x Purioso, erg fijn paard. Super in omgang en mega cool karakter. Ze is nu drachtig van Vivaldi

Jeetje wat toevallig zeg!!
Ik heb haar moeder gehad en een volle broer van jou paardje gefokt!!
Dat was een vos en zo lief, verkocht aan een bekende handelaar voor het buitenland.
Jou paardje heet toch Ulienke? moeder Olienke?
( wat loopt ze nu )

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 09:23

ullaatje schreef:
Iorrr schreef:
Afbeelding

Jeetje wat toevallig zeg!!
Ik heb haar moeder gehad en een volle broer van jou paardje gefokt!!
Dat was een vos en zo lief, verkocht aan een bekende handelaar voor het buitenland.
Jou paardje heet toch Ulienke? moeder Olienke?
( wat loopt ze nu )

Ja dit is Ulienke! Haha! Wat leuk dat je haar kent! MIsschien heb je meer info voor mij??? (mag via PB) Ulienke is ook super lief, wel heel voorwaarts maar nooit bokken of stijgeren. Ze loopt nu L2. Wij hebben haar ruim een jaar geleden gekocht en tot die tijd was ze nooit echt intensief gereden. Eerste concours (L1) had ze direct 210 punten. Maar omdat ze drachtig is en mijn zus zwanger (ze is van mijn zus) staat het nu weer een beetje stil. Wel heeft ze afgelopen herfst de IBOP succesvol volbracht met 77 punten (geloof ik) en hier is ze dus ster geworden....

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:16

Wie weet of hij naar de hengstenshow bij v. Uytert komt of bij de Ijzeren man?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:24

Ik heb een Welt Hit II op komst, telt dat ook mee Haha!

gewoonIsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:15

Ik heb ook een welt hit II (x Rosenkavalier). Een vijfjarige vosruin. Winston heeft een erg prettig karakter, wel erg schikkerig, maar ook dat gaat steeds beter.

Hier een foto.

Afbeelding

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:36

Suelza schreef:
Ik heb een Welt Hit II op komst, telt dat ook mee Haha!

@Suelza; wij ook! Zodra hij/zij geboren is zal ik foto's plaatsen van ons Welt Hit II veulentje!
Is dan een Welt Hit II x Special D.
Wij zijn erg benieuwd!

Vora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:59

Wij hebben ook een welt hit II x rosenkavalier.Hij is de volle broer van Winston. Vivaldi is donkerbruin. Hij is echt een mannetje, wil alle aandacht en weet dat hij een plaatje is. Hij is hondsbrutaal en zeker niet de makkelijkste, maar op concours vindt hij alles nog wel erg spannend. Gelukkig gaat het stapje voor stapje beter. Hij is vrij lang hengst geweest en daar heeft hij nog wat last van.

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 18:20

Hier dan vers van de pers, vannacht geboren, ons Welt Hit II veulentje, merrietje, genaamd: Dancing Queen (Welt Hit II x Special D) Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 18:20

Wat een schatje!:D

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 18:24

Charlotte, dank je!
Vinden wij dus ook!
Ga zo weer naar stal een borrel drinken op dit mooie diertje!!

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 18:55

Ik geloof dat ie al flinke stelten onder heeft he?:P