Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Dankje, altijd leuk om te horen natuurlijk
Lang, slungelig, mager, onbespierd. Maargoed, dat is gelukkig helemaal goed gekomen. DresslOver schreef:@Trudydejong: Klinkt leuk, heb je een foto?

DresslOver schreef:Die van jouw is ook echt een Mooi paard! Heb je nog meer foto's?
Foxy1980 schreef:Santos al standfotootje gevonden? Ikke nieuwsgierig!
sara2487 schreef:Hoi
Ik woon in België en ken toch verschillende Weltmeyer's! Allemaal groot en in Z2-uitgebracht. De ene ken ik al wat beter dan de andere en die heeft wel zo zijn eigen karaktertje. Als de paarden buiten worden gezet moet hij het eerste buiten en het laatste binnen (en daar wil hij wel héél erg zeker van zijn). Ik weet niet hoe hij zich laat rijden, heb er nog nooit opgezeten maar hij is in ieder geval wel groot! Héél groot!
Sara
Ze gaat express met 2 oudjes naar buiten, omdat ze maar ál te graag rent in de wei
En dan móet ze als eerste naar buiten anders breekt ze de stal af, en met eruit gaan blijft ze gewoon aan het lopen als ze haar als eerste willen pakken. Zijn de andere twee eruit komt ze braaf aan de draad staan zo van: oke, nu mag je me meenemen
WowAmigo schreef:Ik heb ook een Weltmeyer gereden, volgens mij uit een Tangelo of zoiets. Bloedmooi paard, gitzwart maar aaaaaartslui!!! "Wereldverneukeraar" noemden ze die ook wel, hij bewoog fantastich maar was zo lui als drie man! Is nog wel goedgekeurd bij het AES (of zoiets?) maar heeft het uiteindelijk tot L2-dressuur geschopt...
Het is een 9 jarige donderbruine merrie.
Verder kan ik er nog weinig van zeggen, ik heb haar nu 3 weken