Ja kan me geloven dat je er dan even in moest komen
Maar echt geweldig dat het zo super ging!! Haha jaa
wat lief! Mooie momenten zijn dat, dat ze je soms zo;n dikke knuffel geven! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ja kan me geloven dat je er dan even in moest komen
Maar echt geweldig dat het zo super ging!! Haha jaa
wat lief! Mooie momenten zijn dat, dat ze je soms zo;n dikke knuffel geven!
.. Het is echt zo'n knuffel! Wel grappig om te horen dat veel Corlands dat wel hebben! ChristinaW schreef:Owh wat leuk! Net gekocht of stond hij eerst ergens anders?
Sterre: al zenuwen voor morgen?
Uppojono schreef:ChristinaW schreef:Owh wat leuk! Net gekocht of stond hij eerst ergens anders?
Sterre: al zenuwen voor morgen?
Heej wat grappig.. Jij bent de vriendin van Arjen toch..? Heeft een tijd op de stal gewerkt, waar ik ook rij..
haha
MeMar schreef:Lees ook even mee hier..
Wij hebben dit jaar mijn merrie laten dekken door Corland
We zaten te twijfelen tussen Douglas of Corland, toch maar voor de laatste gegaan.
Ze is midden maart uitgeteld, dus ben benieuwd!!

MeMar schreef:Ja ik hoop t wel
We hadden dit jaar een verworpen merrie veulen van Cardento, en een foute geboorte van een hengst veulen van Carolus II (ook dood)
En deze beide merrie zijn dit jaar weer op nieuw geinsimineerd door Cardento, beide niet gepakt...![]()
Nu hopen we dus heel hard dat er bij deze merrie een gezond veulentje uitkomt...![]()
MeMar schreef:Lees ook even mee hier..
Wij hebben dit jaar mijn merrie laten dekken door Corland
We zaten te twijfelen tussen Douglas of Corland, toch maar voor de laatste gegaan.
Ze is midden maart uitgeteld, dus ben benieuwd!!
.. Ben benieuwd watvoor halfbroertje of zusje Sterre er weer bij krijgt

Uppojono schreef:@ ChristinaW: Oké, is goed.. Ik zal de groeten even aan Henk en Heine doen.. Maar jullie hebben in elk geval leuke paardjes staan..
En hoe is het met Novel? Gaat goed zeker in de wedstrijden? 

die wil ik wel hebben haha
had nog in dit topic gezet van: Loopt officieel met Geeske (Xippo hier op bokt) L1+6 drs. Naam klopt niet winstpnt klopt niet!

.. Zag vandaag nog flink wat Corlands in NIC! Zaten mooie bij, maar ook een paar waarvan je dacht.. Jeetje.. Sterre2000 schreef:Drammen? Hmm, in het karakter qua niet stil willen staan en aldoor rondjes lopen ja.. Maar als ze eenmaal aan de loop is dramt ze niet meer, dus mijn Corland heeft er weinig last van.. Zag vandaag nog flink wat Corlands in NIC! Zaten mooie bij, maar ook een paar waarvan je dacht.. Jeetje..
GeeskeP schreef:Ik bedoel met drammen dus idd niet stil willen staan..![]()
En de winstpunten kloppen idd niet meer.. het zijn er nu 8 :p