Familie gezocht! Lancelot? KWPN hengst.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Re: Familie gezocht! Lancelot? KWPN hengst.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 11:22

Nou idd, hij kan een verschrikkelijke etter zijn, maar 't is geen gemenigheid of zo. Hij zit dan gewoon te treiteren haha.

deniejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:38

Mijn Lancelot kan ook leuk geintjes uithalen! Lekker etteren inderdaad en hij is ook zo lomp, maar kan ook o zo lief zijn Haha!!

Ahumm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:37

Dat zal dan idd wel een Lancelot trekje zijn. Die van mij is ook een super aanhankelijke knuffel, maar probeert me met enige regelmaat uit voor hele simpele dingen. Dan moet je hem wel even duidelijk aanpakken. En lomp, ach hij heeft me nog maar twee keer van de sokken gelopen. Hoe zijn die van jullie met andere paarden in de weide? Dat gaat ook niet zo goed. Twee drie dagen lief leuk knuffel, maar dan gaat hij bijten en klieren tot het andere paard wel van zich af moet meppen. Ben benieuwd.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 08:54

Hij kliert wel een beetje. Slaan doetie niet, hooguit dreigen. Happen wel, en op z'n achterbenen lopen is ook een koud kunstje in de wei.

Hij vermaakt zich wel haha.

Ahumm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 11:36

Bijten doet die van mij dan jammer genoeg wel naar andere paarden. Hij wil dan graag de baas spelen. Hij gaat nu alleen naar de wei of in de bak, maar kan dan wel andere paarden zien. Het is niet anders. Mik je hebt jouw paard erg mooi aan het lopen, ziet er super uit. Dat lukt mij nu alleen nog maar op momenten, kunnen we nog niet heel lang volhouden.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 11:57

Dat lukt mij ook niet hoor Knipoog

Daar issie (net als z'n baasje) te ongeconcentreerd voor Clown

deniejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:33

Met andere paarden is mijn lancelotje erg lief! Hij is erg speels met ze! Is jullie lancelot trouwens ook zo sterk met rijden en in de omgang?

Ahumm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:40

Sterk valt eigenlijk wel mee. Alleen op een mooi zandpand in een royale galop wil hij wel eens proberen de leiding over te nemen. Ik moet wel zeggen dat ik buiten eigenlijk altijd met thiedemanteugel rijd. Heb je toch meer controle. In de gewone omgang is hij niet echt sterk, maar soms wel enorm lomp. Wat hij in zijn hoofd heeft doet hij dan ook. Maar qua kracht kan ik hem wel aan. Het is meer zijn ondeugende karakter dat soms parten speelt. En als hij vindt dat er lang genoeg gedressuurd is dan probeert jij dat ook wel door te drukken. Krijgt hij niet voor elkaar hoor, maar toch probeert hij dat steeds weer.

sanneveenma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:21

Wij hebben een zoon van Lancelot genaamd: Sydney.
Sydney loopt nu Z2 dressuur en springt niet meer zoveel en als hij springt weigert hij veel.

meer weten?
www.momsbarn.come2me.nl

Pashke97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 00:49

Mijn paard is een zoon van Lancelot ( Voltaire en Diadeem )
en zijn moeder is Jennifer H ( Zeddam en Furona )
en ik ben eigenlijk op zoek naar foto's van zijn familie van vaders kant n ook van moders kant.

Pascanel H is donkerbruin met een kolletje , een sneb en witte sokken.
Hij heeft een gouden karakter en mijn dochtertje van 4 jaar kan ik er zo opzetten.
Is heel rustig op stal en dikke maatjes met zijn weidegenootjes.

Hij heeft absoluut geen vervelende streken, hij is echt een doetje.
Ik kan hem gerust 2 maanden niet rijden, en als ik er dan op stap is hij superbraaf zoals altijd.
Hij is een echte knuffelkont en heeft waarschijnlijk de genen van zijn moeder !