Ben ook wel benieuwd wanneer Future gaat uitgebracht worden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mausie schreef:@ Liesje: Flores haar achterbeen kan idd heel wat beter, soms denk ik dat ze wat koehakkig staat en soms lijkt het eerder wat sabelbenig. Ook merk ik dat ze zichzelf wnel betrapt vooraan, de smid moet hier echt om de zes weken komen bekappen... Hopelijk niet al té nadelig in het werk.
Mausie schreef:Ik heb hier toch nog een foto gevonden van Flores, van in juni dit jaar. Ze is een FutureXGoldschatz.
[http://www.mijnalbum.nl/Foto-68CNNEKW.jpg
Ben ook wel benieuwd wanneer Future gaat uitgebracht worden.
haha
dus ben weer helemaal blij... 

).. hem uit de trailer gehaald.. wilde hem laten kijken en weg was ie.. kon hem gelukkig zo weer pakken.. helaas was hij zo over zijn toeren dat er weinig mee te beginnen was.. Het was binnen losrijden, daar kon ik hem redelijk af vloeien en ging hij aardig.. Helaas tijdens de proeven bouwde hij weer spanning op en was het een gedane zaak.. De eerste proef nog redelijk door kunnen sturen.. resultaat 193pnt en een derde plaats.. 2de proef was drama, stug doorgezet en me proef uitgereden, al duurde deze nu 15min i.p.v. de toegestane 7 min;).. aardige jury!! hij riep uit de auto naar me, doe maar rustig aan meiske komt goed
.. Resultaat (zoals verwacht) laatste met 169pnt..Tuusi_Minion schreef:Ow wel jammer, maar goed dat hij het ernaar weer doet. vervelend he zo kinderen die dan niet opletten krijg je soms de grrr van...!!
Tuusi_Minion schreef:haha ja ik weet er alles van!
oww oow oww gister naar Spoga in Keulen geweest, collecties gezien voor komende winter en vooral kommende zomer! en al van alles besteld bij Joules en Pikeur/ Br en frank Sommer