.. spreek je
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. spreek je

Bouwien schreef:Halloo!!
Mijn ex-verzorgpaardje inmiddels is een zeun van Gomel-ox, en moeder Shjakila van stal karima.. (als ik haar naam goed heb geschreven..)
Nu ben ik benieuwd of hier op Bokt ook mensen zijn met nakomelingen van Gomel of Shjakila, En of deze ook de eerste maanden erge problemen hebben gehad met het rijden.
(lees wegschieten bij het opstappen... of ineen keer tijdens het stappen heel hard weg schieten)
We zijn 3 maanden met hem bezig geweest... en het ging heeeeel langzaam beter, maar nadat ik er uiteindelijk nog een keer afgevallen ben, en mijn rug zwaar gekneusd is, hebben we besloten de prijs te verlagen en meneer binnen een week weg moest zijn. (hij stond al te koop)
Hij had verder geen stal gebreken, maar was ergggg schuw naar nieuwe mensen en met name mannen.
Heb jij een Gomel/Shjakila? En ken je dit.. dan hoor ik dat graag! ( ook wil ik dit weten voor zijn nieuwe bazinnetje!)
Alvast dank je wel
P.s foto's zijn MEER dan welkom!
ik heb een palomino Gomel zoon gehad, uit een Baccarat moeder , Hij is verkocht naar zweden, en is inmiddels overleden daar.. Hij was de eerste maanden erg dramatisch met hoofdstel opdoen, ook was hij erg schuw tegenover vreemde mannen. Verder was mijn pony werkwillig, mooie gangen, en kon ook super springen. Ik vond Gomel een beeldschone hengst!!

typ even alles wat in me opkomt...)

en die had het niet op arabieren!
Daar was ik weer! Ik zou nog een verslag uitbrengen!..
Maar voor de rest is alles top!

leuk!
terwijl het toch een aantal maanden bij moeders loopt. 

wat ie ook leuk vond..! Alleen het is zo vervelend om een foto te maken.. als hij nog mooi aan het draven is.. hij kan zoooo mooi zweven, hihi!
Maar.. hij krijgt nu ook wel z'n streekjes hoor.. Beetje stom hippen.. om te gaan steigeren..
als ie ongeduldig word.. of als ie zijn zin niet krijgt.. maar de omgeving is natuurlijk nieuw.. Heb ook al even een klein stukje langs de weg gereden.. waar onder hij ook vrij rustig was!

Hoop snel op foto's!

het lukt mij nu niet, en vnavond is mijn broer er weer.