Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ga je er ook heen
... Zakerno... deze hengst zit ook bij mijn merrie in der stam mijn merrie is van Hovenier x Wilhelmus
.... ik hoorde net dat Zakerno de opa van mijn merrie is
sweetlovely schreef:wat reageer jij agressief desiree
! 
nathalie1980 schreef:Wel een leuk koppie heeft ze. Hoe oud is ze daar op de foto ?
Wel een super leuk beestje om te zien.
Desire schreef:sweetlovely schreef:wat reageer jij agressief desiree
![]()
![]()
![]()
Achja, voel me niet bepaald aangesproken, zal wel komen omdat je hier net nieuw bent op bokt!
Maarre lezen is ook een kunst, nathalie heeft duidelijk gezegt dat dat niet haar paard is maar dat de eigenaar Sonja is. Als je ff leert lezen zie je ook meteen dat dat GEEN agressieve reactie is. Dit is een forum waar je MENINGEN met elkaar uitdeelt, dit is mijn kijk erop dus en ik vraag zonder enige agressieve ondertoon waarom zij als allereerste bericht hier op bokt zonder te onderbouwen zegt dat PB op een tuigpaard een heel vaag beest geeft en vervolgels verandert ze dat bericht even in: Hallo mense....
Het is een schat van een paard met een eerlijk karakter. fresco schreef:Ik heb ook een PB nakomeling, alleen ietsje ouder als de meeste van jullie ( op 1 uitgezonderd).
De mijn is nu 4 jaar en heeft echt een gouden karakter en bewegingen.
Ze is ontzettend werkwillig, kan echt heel fijn bewegen en is Ster geworden afgelopen jaar op de keuring.
Dat jaar ervoor werdt ze NH, ZH en Utrechts jeugd kampioen op de keuring!
Desire schreef:En dat baseer je op wat???
Ik heb totaal geen probleem met een paard waar tuigbloed achter zit. Zorgt voor dat knietje en een actief achterbeentje, geen punt, kijk eens naar die van Megacarmen, dat is dus geen tuiger die eruit is gekomen hoor, zou hem zo willen hebben.
Ben heel benieuwd waarom jij vind dat er dan iets heel raars uit komt!
... Megacarmen schreef:Desire schreef:En dat baseer je op wat???
Ik heb totaal geen probleem met een paard waar tuigbloed achter zit. Zorgt voor dat knietje en een actief achterbeentje, geen punt, kijk eens naar die van Megacarmen, dat is dus geen tuiger die eruit is gekomen hoor, zou hem zo willen hebben.
Ben heel benieuwd waarom jij vind dat er dan iets heel raars uit komt!
Ik volg het even niet meer mensen...
nathalie1980 schreef:Ben benieuwd naar de foto s
:
of groter
. Aangezien ik zelf 1.75 meter ben zou het wel leuk zijn. We zullen het gaan zien.