Het is een supersuper paard
hij is nu 3 jaar en zoooo ontzettend lief!
Alleen af en toe een beetje lui
maar dat gaat er wel uit!!!Hier nog hoofdfoto's
Groetjes Margit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar dat gaat er wel uit!!!
Ze is een echte laatbloeier, ze gaat denk ik pas in 2008 mee, maar tijd zal het leren... 

jojo23 schreef:Oh ja er is eerder een topic geweest over Kennedy waar veel mensen negatief waren over Kennedy het zouden gemene en zeer moeilijk paarden zijn,wat vinden jullie daar van???
Elk paard is in niet-goede handen een gemeen en moeilijk paard te noemen.
jojo23 schreef:Oh ja er is eerder een topic geweest over Kennedy waar veel mensen negatief waren over Kennedy het zouden gemene en zeer moeilijk paarden zijn,wat vinden jullie daar van???

en vaak ook prijs.
,hoofd er wel bij houden.

.
Op wedstrijden gaan was niet leuk veel protest en het was vooral angst en onwennigheid. Ze heeft erg fijne gangen maar een karakter waar je mee moet kunnen rijden. In de omgang is het een dikke knuffelkont, maar onder het zadel is ze heet maar toch eerlijk. Ik heb haar nu fijn voorelkaar maar het heeft lang geduurd
Goofke schreef:wij hebben dus thuis zo'n kennedy X houston staan..... En kan dan wel gezegt worden dat je een karakter zelf veroorzaakt, nou dan ben je mooi de klos als je haar na vele andere eigenaren koopt. wij kochten haar toen ze 4 jaar was, bleek dat ze hiervoor al bij vele eigenaren was geweest die er nix mee konden, ze is zelfs al in Engeland geweest!! Haar hele vertrouwen in mensen was weg....
Nou is dat beter geworden, maar onder het zadel heb ik het na 2,5 jaar op gegeven. idd erg goed in recht overeind komen, en boksaldo's waren haar ook ni onbekend. Maar niet gericht op anderen, dat viel mee, gwoon omdat ze boos was, ze pieste er dan over!
Nu staat ze met een dikke buik in de stal drachtig te wegen van Michael en gaat me vader haar beleren voor de kar, om haar toch nog een zoveelste kans te geven, want t zijn wel super mooie beestjes!!

...zo ENG natuurlijk.
.

Zilly schreef:@ Jojo:
Succes in het L2!
Ik ben nu mijn merrie een beetje aan het voorbereiden op het zadelmak maken. Dus hoofdstel in en singeltje om. Singel daar gaf ze echt helemaal niets om, de vond het helemaal niet erg, ook niet dat de singel strak zat. Het bit indoen was en wat groter probleempje, ze kan heel lastig zijn, en dreigen met omhoog komen![]()
Toch verbaasd het me hoe erg goed ze het oppakt allemaal! Ze staat pas vanaf 1 okober op stal, en longeren, braf stilstaan met poetsen, voetjes geven, ze doet het allemaal super!
Ben erg benieww hoe ze onder het zadel zal worden