Wie heeft een afstamming van Special D?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Wie heeft een afstamming van Special D?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 17:41

Je vergist je hoor! Hij is van 2005 en heeft zeker ( gelukkig ) géén blauw oog...

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 18:34

foutje bedankt!!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:30

Bij ons op stal een Special DxLancet. Hengst, zwartbruin, van 2004 en nu al een hele flinke. Ik denk dat hij de 1.70 ruim gaat halen.
Een enorme goedzak, heeft geen idee dat hij hengst is en is als hij op zijn nummer gezet wordt diep onder de indruk en flikt het dan niet nog een keer.
Wisselkoning hier op Bokt gaat hem voor de eigenaar rijden dus voor meer info kun je haar pb-en.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:39

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 09:06

Tiessie schreef:
Bij ons op stal een Special DxLancet. Hengst, zwartbruin, van 2004 en nu al een hele flinke. Ik denk dat hij de 1.70 ruim gaat halen.
Een enorme goedzak, heeft geen idee dat hij hengst is en is als hij op zijn nummer gezet wordt diep onder de indruk en flikt het dan niet nog een keer.
Wisselkoning hier op Bokt gaat hem voor de eigenaar rijden dus voor meer info kun je haar pb-en.

Nou idd een flinke zeg! Die van "mij" zal rond de 1.67 worden, vermoed ik

wishfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 13:03

Ik beb een gitzwarte merrie van special ( x jazz). Speciaal karakter, moet ze kennen maar al een enorm compact beestje voor zo jong te zijn. Echt e paardje in' t klein

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 20:48

Hooi,

ik heb er ook een kleine Special D staan (Special D x Rex Magna xx). heb nog oude foto's in mn profiel staan, helaas nog geen nieuwe. hij is nu bijna 17 maanden en komt strax ook wel aan de 1m 67 - 1 m 70. hij is nu donkerbruin met een ondergebroken bles en een witte sok. qua karakter is het een apparte haha, maar kennelijk is dat niets nieuws onder de Specials. hij is erg eenkennig maar wel lief, je kunt hem alleen nog niet zo goed aan de benen zitten maar er een wormspuit indrukken op de wei zonder halster vindt hij niet erg haha! als het goed is komt hij met een maandje bij Ten Pas te staan in Winterswijk. qua gangen loopt hij best ruim, maar het is allemaal ff kijken hoe het loopt...