Master

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anouk94

Re: Master

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 19:19

die ene foto doet het niet Boos!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:00

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:09

Jimster schreef:
Jimmy schrikt ook van dingen die je niet verwacht. Als de buurvrouw bijvoorbeeld een nieuwe bloempot buiten heeft gezet dan kan hij dat helamaal eng vinden. Maar een vrachtwagen mag bijna over hem heen rijden en hij kijkt nog niet op of om. Hij schrikt altijd van veranderingen in zijn omgeving.

Erg herkenbaar! Dit doet die van mij vaak ook. Ja

Emilia schreef:
Ja, hier nog een familielid. Die van mij stamt af van Masterino en hij is weer een zoon van Master. Het is een vos. Zal proberen om een foto te plaatsen.

Leuk! Die van mij is dus ook van Masterino. Lachen

Sammyoo schreef:
Verkeersborden, stapels hout, bundeltjes touw etc. zijn heel eng, touringcars op het erf, stukken zeil waar hij overheen moet of helicopters zijn weer helemaal niet eng.

Ook herkenbaar. Scheve mond
Ik ben afgelopen jaar bijna door de prikkeldraad gevlogen, omdat hij schrok van een boomstam zonder schors (was omgehakt). En hij schrikt ook vaak van stapeltjes hout etc.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:54

Onze Sammy heeft sinds kort een nieuw spelletje. Hij wordt altijd ingespannen (ja, hij loopt ook voor de wagen) in een grote schuur. Vlak voordat hij de schuur in moet probeert hij zich los te trekken. Als je dan zijn hoofd ziet lijkt het werkelijk of hij zijn kans op succes aan het berekenen is. Vervolgens gaat hij in volle galop door het weiland, over het erf en stopt uiteindelijk in een ander weiland. Het is hem de laatste weken twee maal gelukt. Het is echt een lolbroek.

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:52

My Dominique hier op bokt heeft volgens mij ook een Master..

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:51

Joonsel schreef:
Master is de opa van mijn paard.

Miriano;
Afbeelding
Voor meer foto's; kijk in m'n profiel. Lachen

Hij staat op;
www.allbreedpedigree.com/miriano
en op www.paardenfokken.nl onder de naam 'Miriano'. Er zijn er daar 2 van, maar het is de zoon van Masterino.

Hey, wij zijn familie!
Ik heb er ook 1 van Masterino!

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:52

haha, lees nu pas je laatste post Bloos

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:54

Emilia schreef:
Hey, wij zijn familie!

Hoe loopt die van jou? Makkelijk of moeilijk paard?
Tell me! Haha!

Gebruiker1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 09:44

Ik heb er ook 1 van Master, zal vanavond eens kijken of ik een digitale foto kan plaatsen.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:27

Joonsel schreef:
Emilia schreef:
Hey, wij zijn familie!

Hoe loopt die van jou? Makkelijk of moeilijk paard?
Tell me! Haha!

In omgang is hij heel makkelijk! Lief op stal, wedstrijden geen probleem, maar tijdens de training kan hij ontzettend vervelend zijn. Hij heeft erg veel engerie en ik kan me niet herinneren dat ik hem een keer moe heb meegemaakt.
Hij kan van stomme kleine dingen schrikken maar als er een vrachtwagen langskomt, kijkt hij er niet eens naar.

Jimster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:28

Wat leuk om te lezen dat ze allemaal van die rare dingen schrikken! Ik dacht al dat het aan mij lag.. Vanmiddag weer, gaan we een stukje buiten in de straat rijden, ziet hij een rode auto... whaaa eng.. en echt niet er voorbij gaan hoor. Van die aparte dingen heeft Jimmy ook altijd.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:36

Emilia schreef:
In omgang is hij heel makkelijk! Lief op stal, wedstrijden geen probleem, maar tijdens de training kan hij ontzettend vervelend zijn. Hij heeft erg veel engerie en ik kan me niet herinneren dat ik hem een keer moe heb meegemaakt.
Hij kan van stomme kleine dingen schrikken maar als er een vrachtwagen langskomt, kijkt hij er niet eens naar.

Die van mij heeft ook veel energie. Koe

Hij wil op dit moment trouwens niet werken, hij komt gewoon in opstand, terwijl hij lichamelijk gewoon in orde is. En het ligt niet aan mij, bij mijn instructrice doet ie het ook. Scheve mond

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 12:53

Jasterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 14:21

LoveGinger schreef:
Joonsel schreef:
Master is de opa van mijn paard.

Miriano;
Afbeelding
Voor meer foto's; kijk in m'n profiel. Lachen

Hij staat op;
http://www.allbreedpedigree.com/miriano
en op http://www.paardenfokken.nl onder de naam 'Miriano'. Er zijn er daar 2 van, maar het is de zoon van Masterino.

Mooi paard! Nog meer master's? Haha!

Heey,, ik heb een dochter van master. Echt een geweldig beest Super lief ! Ze is een paard en ik ben 12 en veel kleiner Tong uitsteken
Mijn tante heeft master ook een poosje gehad en toen verkocht .. Ze heeft nog wel masterino de zoon van master Masterino heeft veel nakomelingen en is nu 20 Gaaaap maar als je hem ziet zou je het niet zeggen geen doorgezakte rug ofsoo echt super mooii:D! ben der woensdag nog geweest en heb met hem in de bak gespeelt Tong uitsteken
Mijn tante heeft ook nog wat dochters en zonen daar staan van masterino .. Echt geweldig Mooii(L)

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:25

Heb je ook wat foto's van Masterino?

Susie_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:13

Hallo allemaal!! Wat leuk om allemaal "Master liefhebbers" tegen te komen. Ik heb zelf een volle broer van Masterino (hij heet Masrino) en ik herken heel veel van de bovengenoemde eigenschappen. Zou iemand mij misschien meer kunnen vertellen over de moeder van Masrino (Akarina ook de moeder van Masterino). Het lijkt me erg leuk om een foto van haar te zien. Ook ben ik erg benieuwd of ze nog leeft.
Groetjes Suzanne

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 15:06

Dat weet ik allemaal niet, sorry. Misschien andere?
Is masterino ook van Baccarat?