Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjoNoor schreef:Hee ik ken wel deze kantjes ronaldo maar je moet er echt mee springen want ze kunnen het super goed. SOmmige lopen er mee in het z of zz en ze kunnen harstikke goed springen. Mar dresuur is ook heel erg mooi ze kunnen ontzettend mooi aan de teugel lopen maar dat ik mijn mening!! Dus voor de mensen die er 1 hebben Jullie hebben geluk!!!
daantjuhhh schreef:uukjee_lover schreef:wat geen msn taal,,
Je mag op bokt geen msn taal typen.
Je moet gewoon ABN gebruiken (algemeen beschaaft nederlands) zodat het voor iedereen duidelijk leesbaar is.
Ik kom bijvoorbeeld uit een iets "oudere generatie" en gebruik zelf geen msn taal.
Het is voor mij heel onduidelijk lezen!
uukjee_lover schreef:mm okee maar wat vind jij der msn taal aan dan,,?
Citaat:Oke, maar wat vind jij er MSN-taal aan dan?
uukjee_lover schreef:MarjoNoor schreef:Hee ik ken wel deze kantjes ronaldo maar je moet er echt mee springen want ze kunnen het super goed. SOmmige lopen er mee in het z of zz en ze kunnen harstikke goed springen. Mar dresuur is ook heel erg mooi ze kunnen ontzettend mooi aan de teugel lopen maar dat ik mijn mening!! Dus voor de mensen die er 1 hebben Jullie hebben geluk!!!
hehe tja kweet het dat ze goed kunnen springen maar bij mij gaat het springen nog niiet echt zo heel erg goed hij wil iets te graag en als die rustig moet dan weigerd di heel erg gauw..
uukjee_lover schreef:Heeft iemand veder nog een kantje's
Amani schreef:uukjee_lover schreef:Heeft iemand veder nog een kantje's
Jaa, nouja hij is niet van mij maar hij staat bij mijn pony op stal en ik rijd hem. Een driejarige zoon van Kantjes Ronaldo: Magic. (Kantjes Ronaldo x Misty)
Het is echt een heel schattig beest en hij springt echt heel goed. Hij is trouwens nu ook heel erg braaf. ik zal zo ff een foto plaatsen.
Trouwens hij is nu grote C maat hij word nog wel groter maar hij groeit echt best langzaam ..
(ik pas er wel op hoor ben zelf maar 1.52, maar ik hoop wel dat hij nog groter word eerlijk gezegd..)
Amani schreef:Ja opzich wel maar hij heeft echt een welsh hoofdje (zijn moeder is een welsh) ik zal trouwens nog ff kijken voor een foto.qua kleur lijkt hij trouwens wel op zijn vader en die blik in zijn ogen..
Verwendy schreef:Klopt inderdaad Neon!!
En wat betreft die leeftijd: ik ken een 2jarige van Ronaldo hier uit Nederland, de enige van dat jaar...