mijn paard zijn moeder was maar een kleintje 1.62 maar ze zeggen dat oo seven vaak toch wel laatbloeiers zijn.
Ik ben er blij mee anders had ik hem nooit kunnen betalen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

christel1976 schreef:mijn paard zijn moeder was maar een kleintje 1.62 maar ze zeggen dat oo seven vaak toch wel laatbloeiers zijn.
Ik ben er blij mee anders had ik hem nooit kunnen betalen

), ik twijfel nog tussen 007 en Rhodium, ze heeft al een veulen gehad van 007 'n zwarte, ik heb haar nog niet gezien maar weet wel van mijn merrie haaf fokker waar het veulen (genaamd 'Zaphire de la Fleuterie') staat en ik heb ook gehoord dat het een mooi gevormd chique ding is...
..

Maar aangezien jij aangeeft dat ze al een 007-veulen heeft gekregen, dan zou ik daar zeker eens bij gaan kijken voordat je een keuze maakt. Waarschijnlijk laat je haar pas in 2007 dekken, dus dan heb je nog tijd zat.
en bedankt voor de reactie
saska schreef:en wat rijden jullie allemaal met jullie 007's, dressuur & springen ook??
Als ik hem straks onder controle kan houden, wie weet pakken we dan ooit wel eens een B-parcoursje mee. Volgens degene van wie hij was is hij los al over 1.30 heen gegaan. Bij het losspringen is hij nu nog niet hoger geweest dan een meter, een meter tien maar dat blijft hij met hetzelfde gemak doen. Springtechniek is redelijk en hij leert goed van zijn fouten. Voor nieuwe sprongen is hij wat onzeker.
.
Maar LDRD is eigenaresse van een hengst die zich ook nog eens zeer hengst voelt op concours dus om problemen te voorkomen, wel zo verstandig misschien om dat paard niet te leren springen voor hij het hele concoursterrein over hupst en thuis uit weilanden en paddocks begint te springen

Pure stress
blacklight schreef:In amerika is onderzocht dat OO seven geen vossen kan fokken.
Alleen zwart, donkerbruin, bruin en bij uitzondering, maar dat komt heel zelden voor schimmel,

maarre daar blijft het dan ook bij..

Javayo schreef:Scheelt wellicht dat ze allebei een buitenbox hebben?
...