Tha-Niekje: gaaf paardje heb jij! Lijkt toch ook op die van mij! Vooral die tweede foto in galop in de wei, zo loopt mijn Wolfgang-meisje ook. Irma heeft ook een bles, en slecht 1 wit achtervoetje. Kijk maar in mijn profiel voor mijn wolfgang-dochter. Irma is 16. (En ik heb al eerder foto's gezet in dit topic).
@ Sheela, ja dat viel me ook al op, dat ze best wel leek op die foto's van jou!! Alleen is die van jou geloof ik wel wat groter, of lijkt iig wat groter
Ik weet zeker dat minimaal 1 van de 9 paarden die wij gehad hebben een Wolfgang was. en aangezien ik mn ene paard zn afstamming niet zeker weet (moet het nog opzoeke), kan het heel goed zijn dat die van wolfgang is, want mijn paard lijkt heel erg op dit paard van Sheela
mijne heeft net zo'n ielig voorplukje. zelfs bouw als hij zo staat te eten. Alleen kleinere oortjes, maar verder lijkt hij er erg op. En mijne heeft 2 witte wat hogere witte achterbenen, maar wel 2 zwarte voorbenen
@Tha-Niekje; Irma staat op papier als 1.64 m. Maar ze heeft een hoge schoft en lage rug, dus haar rug zit tussen 1.55 en 1.60 (denk ik). Kan me ook vergissen, misschien dat ze gewoon rond de 1.60. Kwee niet, kan het ooit wel eens opmeten.
ik heb een super mooie pony van wolfgang. het is een donker bruine merrie. I kheb er nog niet heel lang maar het gaat al heel goed. Ik ga er volgende maand wedstrijden mee starten. in het L1 beginnen. ze is 10 jaar en al M1 bij de paarden geweest zelf is ze een hele grote E-pony.( 1.55) ze is wel lekker fris altijd met rijden!
Ik heb een super mooie merrie van wolfgang.. Het is der vader. Ik ga er volgende maand L1 mee starten. Ik heb er nog niet zo heel lang maar het is de bedoeling dat ik er in de sport ga uitbrengen. ze is 10 jaar oud. Ze is 1.55 dus nog een pony. maar wel super mooi. Ik heb foto's eventuweel.
Mijn ex-verzorgpaard was een merrie van wolfgang (kleindochter volgens mij). Echt een superlief karakter. Wel eigenwijs af en toe, maar echt een troetelkont!
Ik heb ook een wolfgang merrie van 5 (2001) en hiervoor ook een wolfgang merrie(1996) die ik helaas heb moeten laten inslapen(in 2001) nadat een ander paard haar had getrapt. Beide de mooie zweef gangen van wolfgang. alleen de merrie van 2001 heeft echt dunne manen en zowat geen voorpluk en de merrie van 1996 had echt super dikke manen en voorpluk , beide wel een flinke staart en super lief karakter. Fotos van die van 2001 staan op www.stalwhitesummer.nl onder onze paarden en verspreid over de site ultima v. hilsberg heet ze.
Wolfgang fokt erg klein. Als de moeder dat ook doet, kan er een pony inzitten.
Ik heb een pony met Wolfgang als opa. Vader is Whinny Jackson. Iemand daar nog verdere info/plaatjes van? Niet veel over te vinden behalve http://www.billytwomey.com/oa deze link.