Peter Pan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElanII

Re: Peter Pan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:19

claudia25 schreef:
Dat is dan knap dom van mij, in ieder geval heet ie dan wel peter pan hahhaha

Ik kon ook al niet geloven dat DE Peter Pan nu in Amerika zou lopen onder een jong meisje Knipoog Haha!

Marlou89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 14:34

Hoi,
Ik verzorg een kleinzoon van Peter Pan. Het is een zoon van de hengst Opan.
Hij heeft een goudeerlijk karakter en is een goede springer.
Voor de rest weet ik ook niet veel van peter pan, dus ik blijf dit topic even volgen!

Dit is hem:

Afbeelding

Marlou89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 14:38

(trouwens schiet me net te binnen, Peter Pan is toch een oldenburger??)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:09

Nee, is westfaals.
Hij zit er trouwens 2x in bij Lacco Ameno. Zijn moeder is een dochter van Pessoa en dat is een Pilot.

Zijn vader Lupicor is een zoon van Jourdette, ook een Pilot.

Lacco ameno is als dekhengst goed gekeurd voor het Oldenburger stamboek. HIj heeft het bij het KWPN de 3e bezichtiging niet gehaald op basis van een onbekende moederlijn.
Afbeelding
Ik heb van deze hengst een veulen lopen.

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:12

Volgens mij heb jij de verkeerde peter pan voor je desiree, hij is een oldenburger destijds voor heel veel geld gekocht door combinatie van uytert schokemohle en nog 1 partij, hij is van pilot uit d e merrie gethsemane van domino Knipoog

http://www.allbreedpedigree.com/peter+pan12

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:20

Ben helemaal dozig gewoon! DAt paard is heeft 2x Pilot er in, de VADER van Peter Pan! Ach laat maar, ik slaap wel verder.....

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 12:33

Ik rijd ook een Peter Pan, Obelix.
Ik zag een foto van Peter Pan, waarop hij een zwarte staart had, met heel veel witte haren erin. Dat heeft Obelix ook. Hebben die van jullie dat ook?
verder is ie heel koel, niet zo snel gek te krijgen, maar wel een eigen wil, die hij af en toe even toont, maar als je daar ff om lacht en weinig aandacht aan schent, heb je daar geen last van. Alleen maar leuk eigenlijk Hij is heerlijk te rijden. ik rijd er dressuur mee en er wordt ook recreatief mee gereden. Hij is overigens flink aan de maat, 1.80.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:16

Kyralovertje schreef:
claudia25 schreef:
Weet je wat wel grappig is om te vertellen, op animal planet is er een progamma dat heet Horse Power dat gaat over meiden die voor een belangrijke trofee strijden 1 van die meiden is de eigenaar van Peter Pan. claudia

Dit heb ik toevallig een tijdje geleden ook gezien. Ik denk alleen niet dat dit hetzelfde paard is. Haha!

Dat is een ruin Knipoog

Marlou89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:57

Mijn verzorgpaard (waar ik hierboven al over vertelde) heeft geen witte haren in zijn staart, maar helemaal zwarte staart. Peter Pan is ook zijn opa, dus misschien dat het daar ook aan ligt Tong uitsteken