Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kitbits schreef:Van het verhaal van Nadine schrik ik wel een beetje, maar ik zie hier ook heel mooie paarden voorbij komen, vooral de Equador x Burgraaf spreekt mij erg aan. (heb je meer info over hem spoenkiej??).
Ik kan het niet laten nog twee foto's van mijn 2,5 jarige Equador:
Spoenkiej schreef:Heb je nog meer foto's van jou paard?
Groetjes danielle
Citaat:@lindyrook: hee die heb ik ergens op internet gezien. Paardje viel gewoon op. Knap beestje!! Heel veel succes ermee. benieuwd naar de rijfoto's!!
Majoor schreef:de foto`s die ik hier net gezien hebt,deze paarden hebben stuk voor stuk veel van Equador weg.
ik ken de hengst Equador via mijn stage bij Wim Cazemier, de hengst springt daar 2 keer in de week op de fantoom de eigenaar woont vlakbij in de buurt en die brengt dan even de hengst.
Majoor schreef:Equador is een rustige en lieve hengst in omgang en vind aandacht heel erg leuk.
equador straalt heel veel rust uit en aan zijn ogen kan je het ook zien dat ie rustig en mak is.
hij is zo mak dat ie niet eens vast staat op de trailer
EsSther schreef:ik weet niet of het nu nog toegestaan is om te reageren in dit topic,
maar ik heb een zuster van equador zelf,
komt dus uit de zelfde moeder!
18 jaar oud, notaris/joost/magneet
kitbits schreef:EsSther schreef:ik weet niet of het nu nog toegestaan is om te reageren in dit topic,
maar ik heb een zuster van equador zelf,
komt dus uit de zelfde moeder!
18 jaar oud, notaris/joost/magneet
Hee een zuster van Equador zelf wat leuk om te horen.Welke merrie is dit dan?
Ik heb genoteerd staan: Equador (86) Feliki(87) Geliki (88) Iniki (90) en Kiki(92). Feliki (Aktion) is geexporteerd naar de Verenigde Staten en rijd/reed daar nationaal dressuur. Geliki is als mijn gegevens kloppen, van Tepukei xx. Is jouw merrie dan van 89?
Volgende week heb ik een afspraak met Equador zelf ga hem in levende lijve ontmoeten!
Anoniem schreef:Ik heb 2 jr geleden deze hengst van Equador gefokt uit mijn Ferro x Mytensxx merrie. Hij is nog steeds hengst staat op een pensionstal en is zo'n beetje de grootste sul die daar rond loopt. In omgang echt een superbraaf paard en ik denk dat wanneer z'n eigenaresse met hem gaat rijden dat ook weinig problemen zal geven.![]()